KudoZ home » English to Polish » Other

British Standards Institute

Polish translation: Brytyjski Instytut Normalizacji


15:27 Jun 6, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: British Standards Institute
*British Standards Institute and British Standards Institution are not the same*
Sebastian Kumos
Polish translation:Brytyjski Instytut Normalizacji
Explanation:
... Działalno¶ć: Stworzony w 1901 roku Brytyjski Instytut Normalizacji BSI maj±cy status Karty Królewskiej, jest najstarsz± jednostk± na ¶wiecie. ...
www.iso9000.com.pl/f_certyf.htm

BSI -British Standards Institution (Brytyjski Instytut ds. Normalizacji);
ANSI - American National Standards Institute (Amerykański Narodowy ...
www.qmmentor.com.pl/qmlinki/normorg.html

Inna wersja:

... gdzie BSI to Brytyjski Instytut Standaryzacji, a AFNOR zarz±dza francuska organizacja standaryzacyjna INSEE. ...
www.czasopismologistyka.pl/archiw/mt0501/e_halas.html
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Brytyjski Instytut Normalizacji
Natalie
4tak z ciekawosci, institute czy institution
Magda Dziadosz
4Brytyjski Instytut Norm(alizacyjny)Jacek Krankowski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Brytyjski Instytut Norm(alizacyjny)


Explanation:
BSI (British Standards Institute) Brytyjski Instytut Normalizacyjny. ...
www.mastertext.com.pl/dis/gloss/b.html

Brytyjski Instytut Norm
(British Standards Institute). ... Dwa z tych case studies s? ju? dost?pne. ...
www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=3303


Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Brytyjski Instytut Normalizacji


Explanation:
... Działalno¶ć: Stworzony w 1901 roku Brytyjski Instytut Normalizacji BSI maj±cy status Karty Królewskiej, jest najstarsz± jednostk± na ¶wiecie. ...
www.iso9000.com.pl/f_certyf.htm

BSI -British Standards Institution (Brytyjski Instytut ds. Normalizacji);
ANSI - American National Standards Institute (Amerykański Narodowy ...
www.qmmentor.com.pl/qmlinki/normorg.html

Inna wersja:

... gdzie BSI to Brytyjski Instytut Standaryzacji, a AFNOR zarz±dza francuska organizacja standaryzacyjna INSEE. ...
www.czasopismologistyka.pl/archiw/mt0501/e_halas.html

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
3 mins

agree  leff
1 hr

agree  Robert Ćwik
2 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tak z ciekawosci, institute czy institution


Explanation:
na pewno Brytyjski, Normalizacji albo Standaryzacji, ale dlaczego i Institution i Institute prowadzi zawsze do tej samej strony internetowej jezeli to niby nie jest ta sama instytucja?
Chyba jednak to jedno i to samo...
http://www.bcentral.co.uk/admin/consumer/healthsafetyfaq/Wha...

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545