KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

staff-month

Romanian translation: om-luna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:staff-month
Romanian translation:om-luna
Entered by: cristinarai

10:27 Jan 18, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Human Resources / human resources
English term or phrase: staff-month
Number of professional staff-months provided by associated consultants
cristinarai
Moldova
om-luna
Explanation:
nr. om-luna asigurati de consultantii asociati
http://209.85.129.104/search?q=cache:kc0tWzE2E8AJ:www.ipacv....

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2008-01-18 15:22:52 GMT)
--------------------------------------------------

sau aici
http://209.85.129.104/search?q=cache:c5G7fi2PQkIJ:web.rosa.r...
Selected response from:

Mihaela Bordea
Romania
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)



Summary of answers provided
5 +3om-luna
Mihaela Bordea
4 +1Costuri per angajat/ lunanicbrack
2numarul de luni de pregatire profesionala furnizata/oferita de
Mihaela Ghiuzeli
3 -2Numarul de personal profesional - luni date de catre conslutantii asociati
Irina Adams


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Costuri per angajat/ luna


Explanation:
Se refera la costurile pe care le suporta angajatorul pentru un salariat pe o perioada de o luna. Three staff months = costurile suportate de angajator pentru 3 angajati intr-o luna.Calculul include salariul, plata concediilor, a asigurarilor etc.

nicbrack
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  oltean
1 day7 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
Numarul de personal profesional - luni date de catre conslutantii asociati


Explanation:
Nu sunt 100% sigura dar e o sugestie
din punctul meu de vedere, liniuta de intre staff si month indica precum ca sunt separate si nu conectate. Deci angajat/luna nu mi se pare corect deoarece denota angajat sau luna.



Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Georgiana Vasilescu: Mot-a-mot, intr-o romana aproximativa, poate traduce oricare dintre elevii clasei a 6-a care sunt avansati la engleza. Asta nu inseamna ca trebuie sa dea raspunsuri pe proz ori de cate ori au cate o falsa impresie privind capacitatile lor de intelegere.
5 hrs
  -> Georgiana, daca ai fi citit ai fi inteles ca am zis ca nu sunt 100% sugira. Si in plus, comentariile personale nu se scriu in peer comments, vezi regulile Kudoz mai intai. Raspunsul meu a fost o sugestie nu altceva. Imaturitate pura din partea ta

disagree  Emanuel Bod: Apreciem dorinta de a-i ajuta pe colegi, dar kudoz nu e un loc de dat cu parerea sau de vinat puncte, e pentru cei care stiu exact despre ce vorbesc si care nu-i incurca pe cei care intreaba. Cine nu e sigur, mai bine sa se abtina...
5 hrs
  -> CITITI REGULILE KUDOZ...Answerers must indicate, using a scale, the degree of confidence they have in their suggested answers. Occasional (not systematical) guessing of translations is acceptable;

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
om-luna


Explanation:
nr. om-luna asigurati de consultantii asociati
http://209.85.129.104/search?q=cache:kc0tWzE2E8AJ:www.ipacv....

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2008-01-18 15:22:52 GMT)
--------------------------------------------------

sau aici
http://209.85.129.104/search?q=cache:c5G7fi2PQkIJ:web.rosa.r...

Mihaela Bordea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
4 hrs
  -> multumesc

agree  Anca Nitu: valabila referinta ! eu i-as zice "salariat - luna"
4 hrs
  -> multumesc

agree  Emanuel Bod: la fel ca si "om-ora"
5 hrs
  -> multumesc

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
numarul de luni de pregatire profesionala furnizata/oferita de


Explanation:
http://www.tnellen.com/school/staff.html
Cred ca se refera la pregatirea profesionala pe diverse probleme, oferita de acesti consultanti la diverse companii.

Mihaela Ghiuzeli
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8