KudoZ home » English to Turkish » Medical (general)

for-cause survey

Turkish translation: sebebe yönelik anket (araştırma)


08:10 Nov 1, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / ethics
English term or phrase: for-cause survey
"For cause" surveys are initiated at any time there is a specific cause for concern at an organization, such as a complaint. At times a press release, legal action or investigative news story is the cause of a survey. Often, a "for cause" survey begins as a survey focused on one or two Conditions and expands as other questions are asked and not answered favorably. Thus, a survey can begin focused on a single Condition and expand to include all conditions. Açıklaması bu şekilde, teşekkür ederim şimdiden
yasemin gaziarifoglu
Turkish translation:sebebe yönelik anket (araştırma)
Explanation:
for cause : sebebe yönelik

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-01 10:28:41 GMT)
--------------------------------------------------

** Nedensel analiz / Nedensel aratırmada ** da denilebilir belki.
Selected response from:

Mehmet Hascan
Ireland
Grading comment
Bu yorumdan yola çıkarak nedensel denetim üzerinde karar kıldım, diğer yorumlar da çok yardımcı oldu, vaktini ayıran herkese teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3sebebe yönelik anket (araştırma)
Mehmet Hascan
5 +1Sebep araştırma anketi
mustafa karabiber
5kurum içi anket
Taner Göde
4denetim anketi
Tuncay Kurt


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
denetim anketi


Explanation:
Aslında metinde ve aşağıda verdiğim linkte bunun gizli veya açık bir şekilde bir kurumdaki bazı konuların incelenmesi olarak geçtiğini düşünüyorum.

"Denetim anketi" aslında bana en uygun karşılık gibi geldi ama tabii metnin geri kalanına göre şekillendirilebilir


    Reference: http://books.google.com/books?id=0z_GurpDg-sC&pg=PT98&lpg=PT...
Tuncay Kurt
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 293

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kurum içi anket


Explanation:
FOR-CAUSE SURVEY → KURUM İÇİ ANKET

Bu KURUM İÇİ ANKET'tir. Dediğiniz gibi bir olay, bir haber veya bir sorun üzerine çalışanlar arasıda yapılan ve hatanın veya negatif durumun kaynağını tespit etmeye yöneliktir.

Dikkat: "For cause" surveys are initiated at any time there is a specific cause for concern at an organization, such as a complaint.

BİNGÖL DEFTERDARLIĞI İL KALİTE KURULU S.No : Adı ve Soyadı ... oplam Kalite Yönetimi Uygulama ve Ödül Yönergesine göre Defterdarlığımız bünyesinde oluşturulan Kalite Çemberlerinin bazıları tarafından kurum içi anket ...
www.bingoldefterdarligi.gov.tr/veri/tky.htm

Medya Gündemi Star’dan kurum içi anket. Star Gazetesi, yeniden yapılanmaya rağmen istenilen tiraja ulaşamayınca yeni çıkış yolları aramaya başladı. ...
www.forumgazetesi.com/yazar_detay.asp?yazar_id=52&haber_id=...

SEYHAN BELEDİYESİ STRATEJİK PLÂN ÇALIŞMASI (2006 – 2010)
Kurum içi anket çalışmaları yapmak. 2006-2010 2 anket/yıl. Kurum içi bireysel öneri sisteminin. geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması. 2006-2010. sürekli ...
www.sp.gov.tr/documents/planlar/AdanaSeyhanSP0610.pdf

OKUL YÖNETİMİ Kurum içi anket,. 2. Kişisel görüşmeler,. 3. Müşteri odaklı gruplar,. 4. Müşteri ile doğrudan ilişkisi olan personelden bilgi alma, ...
www.akalafyon.com/kal/tky/tkyfelsefesi.htm

ASP.NET mi JAVA mı??? - Maxi ASP Forum bir de kurum içi anket olayı var ki, anket soruları/anket cevapları, soru türü (açıklama, chekbox, radio v.s.) olayı var, bu anketin açılmasında sayfa ...
forum.maxiasp.com/soru.asp?is=oku&sno=12734&p=3


Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 7

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sebebe yönelik anket (araştırma)


Explanation:
for cause : sebebe yönelik

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-01 10:28:41 GMT)
--------------------------------------------------

** Nedensel analiz / Nedensel aratırmada ** da denilebilir belki.

Mehmet Hascan
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Bu yorumdan yola çıkarak nedensel denetim üzerinde karar kıldım, diğer yorumlar da çok yardımcı oldu, vaktini ayıran herkese teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mustafa karabiber: "Nedensel" analiz olabilir bence de..
37 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  Ilhan Gadis
43 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  Serkan Doğan: gayet akıcı ve akla yatkın
4 hrs
  -> Teşekkür ederim.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Sebep araştırma anketi


Explanation:
...

mustafa karabiber
Specializes in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilhan Gadis
6 mins
  -> Teşekkürler