KudoZ home » English to Ukrainian » Finance (general)

Coordinating Enforcement

Ukrainian translation: діяльність з дотримання відповідних державних постанов


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Coordinating Enforcement
Ukrainian translation:діяльність з дотримання відповідних державних постанов
Entered by: Vladimir Dubisskiy

07:50 Jan 10, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Coordinating Enforcement
Coordinating Enforcement - overall responsibilities and further developing of the specific activities - recoveries of debts (natural persons, companies);
- Ensures proper allocation of resources and observing the all relevant enforcement policies, establishing the legal approaches due to recoveries; verifying/framing the enforcer’s activity into the timing limits established by the law and responsible for maintaining an adequate level of profitability;
Sonechko
Ukraine
див.
Explanation:
Така особа (що координує enforcement) вивчає (та знає) всі (державні) правові документи, що стосуються діяльності установи і слідкує, щоб аніякі встановлені державою обмеження і таке інше не порушувалися установою як під час буденної діяльності, так і коли підписують якісь угоди, контракти тощо.

Це не так про "зобов"язання", як про "відповідність офіційним, державним настановам / постановам".

ДОТРИМАННЯ державних постанов / настанов



--------------------------------------------------
Note added at 9 days (2008-01-19 21:13:33 GMT)
--------------------------------------------------

діяльність з дотримання відповідних державних постанов
Selected response from:

Vladimir Dubisskiy
United States
Grading comment
Спасибо
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4див.
Vladimir Dubisskiy
4координація заходів із забезпечення виконання зобов'язань
Iren Dragan
3координация правоприменения
Sergey Savchenko


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
coordinating enforcement
координация правоприменения


Explanation:
... правовых действий по обеспечению выполнения обязательств.

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2008-01-10 08:29:59 GMT)
--------------------------------------------------

пардон, "координація правозастосування"

Sergey Savchenko
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
coordinating enforcement
координація заходів із забезпечення виконання зобов'язань


Explanation:
.

Iren Dragan
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sergey Savchenko: Thank you, Iren :)
1 hr

9 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
coordinating enforcement
див.


Explanation:
Така особа (що координує enforcement) вивчає (та знає) всі (державні) правові документи, що стосуються діяльності установи і слідкує, щоб аніякі встановлені державою обмеження і таке інше не порушувалися установою як під час буденної діяльності, так і коли підписують якісь угоди, контракти тощо.

Це не так про "зобов"язання", як про "відповідність офіційним, державним настановам / постановам".

ДОТРИМАННЯ державних постанов / настанов



--------------------------------------------------
Note added at 9 days (2008-01-19 21:13:33 GMT)
--------------------------------------------------

діяльність з дотримання відповідних державних постанов

Vladimir Dubisskiy
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Спасибо

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sergey Savchenko: сбор долгов - это тоже соблюдение держ. постанов? Правоприменение - более широкий термин. И что такое "діяльність з дотримання"?
9 days