Benefits Administration

Dutch translation: HR administratie

11:11 May 28, 2010
English to Dutch translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: Benefits Administration
Iemand bij de afdeling Personeelszaken is verantwoordelijk voor de "Benefits Administration", onder meer het uitkeren van bonussen.
Rik Schraag
Netherlands
Dutch translation:HR administratie
Explanation:
Deze mensen zijn normaal gesproken verantwoordelijk voor bonussen, verzuim, en andere compensatie, oppakken van wijzigingen in wet- en regelgevingen en deze administratief doorvoeren.

Mogelijk ook loonadministratie, hangt af of het gesplitst is of niet (vaak niet)
Selected response from:

Mark Straver
Sweden
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3HR administratie
Mark Straver
1secundaire arbeidsvoorwaarden
Harris Couwenberg


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
benefits administration
secundaire arbeidsvoorwaarden


Explanation:
Ik gok maar een beetje.

Harris Couwenberg
Netherlands
Native speaker of: Dutch

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
benefits administration
HR administratie


Explanation:
Deze mensen zijn normaal gesproken verantwoordelijk voor bonussen, verzuim, en andere compensatie, oppakken van wijzigingen in wet- en regelgevingen en deze administratief doorvoeren.

Mogelijk ook loonadministratie, hangt af of het gesplitst is of niet (vaak niet)

Example sentence(s):
  • Outsourcing van uw HR administratie betekent dat uw HRM-processen op orde zijn, dat u op tijd de juiste en volledige rapportages ontvangt en dat er geen fouten in de salarissen zitten.
Mark Straver
Sweden
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search