palielinaat krediitsaistiibas

Latvian translation: credit increase

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:palielinaat krediitsaistiibas
Latvian translation:credit increase
Entered by: Klavs Kalnacs

14:46 Dec 20, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Finance (general) / Finance
English term or phrase: palielinaat krediitsaistiibas
It ka vienkaarsha fraaze, bet nekur nevaru atrast tas krediitsaistiibas. Gruuti kaut ko pateikt vairaak, domaajams taa fraaze nav paarprotama. Teksts ir par pashvaldiibu piedaliishanos ES projektos, kur saakotneejaa finanseejuma nodroshinaashanai vajag ieguldiit savu naudu, kas vusbiezjaat tiek ieguuta ar krediitu paliidziibu.
Klavs Kalnacs
credit increase
Explanation:
credit increase/ to increase the credit

Manupraat taadas krediitsaistiibas angliski nemaz nav. Es pat krieviski taas atrast nevareeju. Logiski domaajot, krediitsaistiibas ir nauda, kas ir panemta krediitaa un viss, kas ar to saistiits. Palielinaat krediitu noziimeet panemt vairaak naudas krediitaa.
Selected response from:

Ines Burrell
United Kingdom
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2increase (current) liabilities
Freimanis
3credit increase
Ines Burrell


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
credit increase


Explanation:
credit increase/ to increase the credit

Manupraat taadas krediitsaistiibas angliski nemaz nav. Es pat krieviski taas atrast nevareeju. Logiski domaajot, krediitsaistiibas ir nauda, kas ir panemta krediitaa un viss, kas ar to saistiits. Palielinaat krediitu noziimeet panemt vairaak naudas krediitaa.

Ines Burrell
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Paldies!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
increase (current) liabilities


Explanation:
Ja runa par iisterminja aizdevumiem (ja pareizi atceros liidz 1 gadam) tad current, ja ilgaakam laika periodam tad long-term.
iespeejams, ka nekaadi gramatvediibas/finasu termini nav domaati - vienkaarshi var teikt increase (credit or financial)liabilities.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 53

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Renu: vai - increase loans
1 hr
  -> paldies

agree  tinageta
4 hrs
  -> paldies




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search