Joint allocation of the bank current accounts

Polish translation: rachunek bieżący

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:current account
Polish translation:rachunek bieżący
Entered by: Polangmar

14:39 Jul 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Joint allocation of the bank current accounts
jest to jedna z metod wspólnego koordynowania finansów przez firmy, czy chodzi tu alokację czy może słowo to ma tu inne znaczenie, nie umiem sobie z tym poradzić :(, proszę o pomoc
sylwia_r
zakładanie rachunków bieżących w tym samym banku
Explanation:
Lub:
posiadanie rachunków bieżących w tym samym banku

"Wspólna alokacja", ani "alokacja rachunków", się nie gugluje.:)

Posiadanie przez firmę rachunku bieżącego oraz przez jej pracowników rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych w tym samym banku zdecydowanie skraca czas dokonywania rozliczeń między tymi podmiotami.
http://tinyurl.com/2add7p
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
takie właśnie było moje pierwsze skojarzenie, tylko ta alokacja mnie zmyliła, dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3polaczenie/wspolny przydzial/konsolidacja biezacych kont bankowych
CalBoy
3zakładanie rachunków bieżących w tym samym banku
Polangmar


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
joint allocation of the bank current accounts
zakładanie rachunków bieżących w tym samym banku


Explanation:
Lub:
posiadanie rachunków bieżących w tym samym banku

"Wspólna alokacja", ani "alokacja rachunków", się nie gugluje.:)

Posiadanie przez firmę rachunku bieżącego oraz przez jej pracowników rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych w tym samym banku zdecydowanie skraca czas dokonywania rozliczeń między tymi podmiotami.
http://tinyurl.com/2add7p

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2532
Grading comment
takie właśnie było moje pierwsze skojarzenie, tylko ta alokacja mnie zmyliła, dziękuję

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
joint allocation of the bank current accounts
polaczenie/wspolny przydzial/konsolidacja biezacych kont bankowych


Explanation:
chyba to chodzi o polaczenie obecnych kont roznych firm w jedno wspolne

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 61




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search