core resiliency

Polish translation: zrównoważenie sieci szkieletowej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:core resiliency
Polish translation:zrównoważenie sieci szkieletowej
Entered by: Robert Zawadzki (X)

21:20 Apr 2, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: core resiliency
core resiliency for the enterprise environment
nnowak (X)
zrównoważenie sieci szkieletowej
Explanation:
Za mało kontekstu (a tak w ogóle to trudno to tłumaczyć, bo core to core, a resiliency to resiliency. Jak tu o tym mówić po polsku?)
Selected response from:

Robert Zawadzki (X)
Grading comment
Dziękuję.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3elastyczny rdzeń
M_M (X)
3prężność/sprężystość routerów podstawowych
Urszula Z?tek
2zrównoważenie sieci szkieletowej
Robert Zawadzki (X)


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zrównoważenie sieci szkieletowej


Explanation:
Za mało kontekstu (a tak w ogóle to trudno to tłumaczyć, bo core to core, a resiliency to resiliency. Jak tu o tym mówić po polsku?)

Robert Zawadzki (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
Dziękuję.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prężność/sprężystość routerów podstawowych


Explanation:
unfortunately,not really my cup of tea:)

Urszula Z?tek
Native speaker of: Native in PolishPolish

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
elastyczny rdzeń


Explanation:
http://www.man.opole.pl/infotech.html
"Dzięki zastosowaniu technologii wirtualnych lanów (Ethernet 802.1q ) sieci lokalne są zakończone na interfejsach wirtualnych routera Cisco Catalyst 6506 MSFC-2. Jest to w zasadzie przełącznik w warstwie trzeciej i czwartej, pozwalający na zaawansowaną politykę przydzielania pasma. Na "pokładzie" ma 10 portów GigabitEthernet (GE) do których podłączone są dwa przełączniki warstwy drugiej GE Cisco Catalyst 4912 i 3508 znajdujące się w dwóch centralnych miejscach sieci. Przełączniki te tworzą tzw. rdzeń sieci. Połączenie do rdzenia od Catalysta 6506 zrealizowane jest za pomoca kilku zagregowanych połączeń GE (tzw. Ether-Channel)."


M_M (X)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 171




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search