PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Green board.

Polish translation: tu: wszystkie otwory [zaburtowe] zamknięte!

11:16 Aug 15, 2019
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / Komendy na okrętach wojennych(podwodnych)
English term or phrase: Green board.
Na wstępie, proszę o krótki odpowiednik tej komendy.

Mam kilkanaście zagwozdek związanych
z komendami wydawanymi na okrętach wojennych.
Na chwilę obecną, w ogóle tego nie ogarniam.
Reszta zagwozdek będzie podana, oczywiście,
pojedynczo w innych zapytaniach.
Robert Janiak
Poland
Polish translation:tu: wszystkie otwory [zaburtowe] zamknięte!
Explanation:
lub "okręt szczelny!"

To jest meldunek, a nie komenda.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4panel wskaźników położenia otworów zaburtowych (żargonowo, choinka bożonarodzeniowa)
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3tu: wszystkie otwory [zaburtowe] zamknięte!
Crannmer


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
green board.
panel wskaźników położenia otworów zaburtowych (żargonowo, choinka bożonarodzeniowa)


Explanation:
https://books.google.com/books?id=1gpBCfzy9p8C&pg=PT156&lpg=...

przedzialu znajdowala si? centrala (Cen¬
tral Room), a na dolnym pomieszczenie
pomp (Pump Room). W centrali miesci¬
ly si? stanowiska kierowania dziobowy-
mi i rufowymi sterami zanurzenia, za-
pasowe stanowisko kierowania sterem
kierunku z telegrafem maszynowym,
kabina radiowa, panel wskaznikow po-
lozenia otworow zaburtowych (Hull
Opening Indicator Panel, zwany w zar¬
gonie „choinky bozonarodzeniowy" -
Christmas Tree),

https://archive.org/stream/OkWj10420106./Ok Wj 104-2010-6._d...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 147

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
green board
tu: wszystkie otwory [zaburtowe] zamknięte!


Explanation:
lub "okręt szczelny!"

To jest meldunek, a nie komenda.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 124
Grading comment
Dzięki.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search