KudoZ home » English to Czech » Engineering (general)

piping boss

Czech translation: závitové (potrubní) pouzdro


18:21 Nov 28, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: piping boss
Do not use pipe joint compound when threading pipe into the xxx piping boss. Use only Teflon* pipe tape. Do not overtighten pipe into xxx piping boss.
Kateřina Suchánková
Czech Republic
Czech translation:závitové (potrubní) pouzdro
Explanation:
z kontextu vyplývá, že se jedná o pouzdro se závitem (pozor! nepřetáhnout a těsnit páskou, nikoli izolačním tmelem)
tady je jeden z mála odkazů
http://internetwatersupplies.com/autotrol_parts.htm
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
Mockrát děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2závitové (potrubní) pouzdro
Jaroslav Suchánek
3osazení trubky
Pavel Prudký


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osazení trubky


Explanation:
vcelku obecnější termín zahrnující různé navazující díly či jen tvarové změny pro různé účely, např. závitové připojení, přechody, zesílení

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-11-28 18:45:04 GMT)
--------------------------------------------------

může to být i samostatný díl, do kterého se trubka šroubuje, NIKOLIV však běžné šroubení (připojení k dalšímu vedení/odbočce), které se NA ROZDÍL od našeho osazení většinou těsní zmiňovanou "compound"

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 306

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
závitové (potrubní) pouzdro


Explanation:
z kontextu vyplývá, že se jedná o pouzdro se závitem (pozor! nepřetáhnout a těsnit páskou, nikoli izolačním tmelem)
tady je jeden z mála odkazů
http://internetwatersupplies.com/autotrol_parts.htm

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 116
Grading comment
Mockrát děkuji!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Prudký: ano, trubky se tím osazují, jste konkrétnější :-)
5 mins
  -> díky!

agree  Martin Janda: jojo, to zní rozumně
5 hrs
  -> díky!