KudoZ home » English to Dutch » IT (Information Technology)

Detailed Contact Card

Dutch translation: Gedetailleerde adreskaartjes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Detailed Contact Card
Dutch translation:Gedetailleerde adreskaartjes
Entered by: vixen

13:54 Apr 1, 2007
English to Dutch translations [Non-PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: Detailed Contact Card
Dit schijnt voor te komen in het Nederlandse Outlookprogramma: Display menu: Current display: Detailed contact card
Ik heb geen NL Outlook, en het staat niet in de MS glossary. Wie kan mij helpen?
xxxNMR
France
gedetailleerde adreskaartjes
Explanation:
"Detailed contact card" heb ik ook niet in de glossaries kunnen vinden.

Wat ik wel heb gevonden:
Want to create a newe contact card... - Wilt u een nieuw contactpersoonskaartje maken...
Detailed Address Cards - Gedetailleerde adreskaartjes

Ik vermoed dat dit laatste is wat je zoekt. Zie ook:
196683 (http://support.microsoft.com/kb/196683/) Outlook 2000: Outlook loopt vast bij het afdrukken vanuit de weergave Gedetailleerde adreskaartjes
http://support.microsoft.com/kb/223414/nl



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-04-01 15:20:24 GMT)
--------------------------------------------------

typo: new ;-)
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
dank je
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3gedetailleerde adreskaartjes
vixen
4 +1gedetaileerd visitekaartje
Olli Leroy


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
detailed contact card
gedetailleerde adreskaartjes


Explanation:
"Detailed contact card" heb ik ook niet in de glossaries kunnen vinden.

Wat ik wel heb gevonden:
Want to create a newe contact card... - Wilt u een nieuw contactpersoonskaartje maken...
Detailed Address Cards - Gedetailleerde adreskaartjes

Ik vermoed dat dit laatste is wat je zoekt. Zie ook:
196683 (http://support.microsoft.com/kb/196683/) Outlook 2000: Outlook loopt vast bij het afdrukken vanuit de weergave Gedetailleerde adreskaartjes
http://support.microsoft.com/kb/223414/nl



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-04-01 15:20:24 GMT)
--------------------------------------------------

typo: new ;-)

vixen
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
dank je

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ron Willems: Lijkt me ook. "Detailed Address Cards" en "Gedetailleerde adreskaartjes" komen redelijk vaak voor op Google, in tegenstelling tot "Detailed Contact Card". Zo heet die optie dus blijkbaar niet - fout in de brontekst. Vandaar onvindbaar in de MS glossary.
3 hrs
  -> Bedankt Ron. Ik denk ook dat de brontekst in dit geval niet klopt.

agree  Gerard de Noord
5 hrs
  -> Bedankt Gerard

agree  Els Spin
1 day6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
detailed contact card
gedetaileerd visitekaartje


Explanation:
Daar staan je contactgegevens op. Volgens mij verschijnt het dan automatisch onderaan in elke e-mail die je stuurt.

--------------------------------------------------
Note added at 4 uren (2007-04-01 18:50:36 GMT)
--------------------------------------------------

Dubbele 'l' natuurlijk. Dank u, Ron.

--------------------------------------------------
Note added at 4 uren (2007-04-01 18:53:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ondernemen_...

Visitekaartjes in Outlook.

--------------------------------------------------
Note added at 5 uren (2007-04-01 18:56:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HA101671981043.asp...

Olli Leroy
Other
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
1 hr

neutral  Ron Willems: geeft in combinatie met Outlook niet één Google-hit (ook niet als je gedetailleerd met 2 l's schrijft :) /// antwoord van Vixen is goed volgens mij
3 hrs
  -> Alternatief 2: Ja, je hebt gelijk hoor, maar het kan allebei als ik het zo bekijk.