KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

sell-out data based on quantities

Polish translation: dane sprzedażowe w ujęciu ilościowym


19:57 Feb 16, 2012
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general) / data reporting
English term or phrase: sell-out data based on quantities
Kontekst:
Tabela przedstawiająca funkcje dot. danych nt. przepływu towarów dla partnerów biznesowych
JamJest
Polish translation:dane sprzedażowe w ujęciu ilościowym
Explanation:
jeśli wyprzedaż możemy podciągnąć pod sprzedaz; jeśli nie to wersja: dane dot. wyprzedaży w ujęciu ilościowym
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Chętnie podzieliłabym punkty, bo informacja o pozbywaniu się całego towaru jest istotna, ale ujęłam to tak jak proponuje Maciej
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dane sprzedażowe w ujęciu ilościowym
Maciej Andrzejczak
4dane o wyprzedaży w ujęciu ilościowymPolangmar
Summary of reference entries provided
To już było:Mateusz Pawłowski

Discussion entries: 2





  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dane sprzedażowe w ujęciu ilościowym


Explanation:
jeśli wyprzedaż możemy podciągnąć pod sprzedaz; jeśli nie to wersja: dane dot. wyprzedaży w ujęciu ilościowym

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 208
Grading comment
Chętnie podzieliłabym punkty, bo informacja o pozbywaniu się całego towaru jest istotna, ale ujęłam to tak jak proponuje Maciej

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
2 days5 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dane o wyprzedaży w ujęciu ilościowym


Explanation:
Jednak chodzi o wyprzedaż w sensie pozbycia się wszystkich zapasów.

(sell out) sell all of one’s stock of something
http://oxforddictionaries.com/definition/sell
sell out
1. To put all of one's goods or possessions up for sale.
http://www.thefreedictionary.com/sell out

Całe sformułowanie na podstawie mojej propozycji w podobnym pytaniu: http://www.proz.com/kudoz/4698313#10478011

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805




Reference comments


13 hrs peer agreement (net): +1
Reference: To już było:

Reference information:
Dane ilościowe nt. wyprzedaży

http://pol.proz.com/kudoz/english_to_polish/marketing/252358...

Mateusz Pawłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Polangmar: Z tym, że do wielu pytań padły (i zostały wybrane) błędne odpowiedzi - jeśli nie ma uzasadnień i potwierdzeń, to trzeba stosować zasadę ograniczonego zaufania. Wielokrotnie po zadaniu identycznego pytania okazywało się, że wcześniejsza prop. była błędna.
5 hrs
  -> Nie no, oczywiście, że nie wolno ślepo ufać jakimkolwiek treściom nie podlegającym specjalnej weryfikacji. Niemniej uważam, że propozycje nie powinny się powtarzać.