KudoZ home » English to Serbian » Tech/Engineering

web-beacon

Serbian translation: web-tačkica / veb-tačkica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:web-beacon
Serbian translation:web-tačkica / veb-tačkica
Entered by: Aleksander Vasiljevic

02:09 Oct 26, 2001
English to Serbian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: web-beacon
samo prevod, molim
Tanja
web-tačkica / veb-tačkica
Explanation:
Do sada nigde nisam čuo direktan prevod za ovaj termin, mada je sama pojava poznata odavno. Ovo su moji predlozi, mada se može staviti i nešto drugo što ima sličan smisao (web-far, web-brojač).

Na stranicu sajta se postavi link ka nekoj minijaturnoj sličici koja se učitava sa nekog udaljenog sajta koji na taj način vrši brojanje pristupa toj stranici. Tako radi npr. Nedstat.com.

Dva lepa opisa sam našao na donjim sajtovima:
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
hvala
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5web-tačkica / veb-tačkica
Aleksander Vasiljevic
5web-znak (upadljiv znak), web-opomena, web-svetlostTBQGS
5web-znak (upadljiv znak), web-opomena, web-svetlostTBQGS


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
web-znak (upadljiv znak), web-opomena, web-svetlost


Explanation:
Zavisi od konteksta.

beacon
s. svetionik, znak
v. osvetliti, objasniti, dati znak svetloscu

Pod WEB sa naravno misli na Internet.
Nadam se da je ovo od pomoci.

TBQGS
PRO pts in pair: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
web-znak (upadljiv znak), web-opomena, web-svetlost


Explanation:
Zavisi od konteksta.

beacon
s. svetionik, znak
v. osvetliti, objasniti, dati znak svetloscu

Pod WEB sa naravno misli na Internet.
Nadam se da je ovo od pomoci.

TBQGS
PRO pts in pair: 12

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
web-tačkica / veb-tačkica


Explanation:
Do sada nigde nisam čuo direktan prevod za ovaj termin, mada je sama pojava poznata odavno. Ovo su moji predlozi, mada se može staviti i nešto drugo što ima sličan smisao (web-far, web-brojač).

Na stranicu sajta se postavi link ka nekoj minijaturnoj sličici koja se učitava sa nekog udaljenog sajta koji na taj način vrši brojanje pristupa toj stranici. Tako radi npr. Nedstat.com.

Dva lepa opisa sam našao na donjim sajtovima:


    Reference: http://privacy.yahoo.com/privacy/us/pixels/details.html
    Reference: http://www.somersethouse.com/OurGuarantee.asp
Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98
Grading comment
hvala