KudoZ home » English to Turkish » Agriculture

seedbed finshing

Turkish translation: toprağı sürme


09:55 Aug 29, 2008
English to Turkish translations [Non-PRO]
Agriculture / fertiliser
English term or phrase: seedbed finshing
seedbed finishing yada tek başına finishing tarımda ne anlama gelir?
aynur
Turkish translation:toprağı sürme
Explanation:
seedbed finishing ile toprağın ekim öncesi hazırlanması kastediliyor sanırım..kullanılan aletlere bakarak bunu türkçe'de yerleşmiş bir terim olan "toprağı sürme (toprağın sürülmesi)" ile karşılayabiliriz..
Selected response from:

skaya
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5toprağı tohum ekmeye hazırlanmanın son işlemi
Salih1946
4toprağı sürme
skaya


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toprağı sürme


Explanation:
seedbed finishing ile toprağın ekim öncesi hazırlanması kastediliyor sanırım..kullanılan aletlere bakarak bunu türkçe'de yerleşmiş bir terim olan "toprağı sürme (toprağın sürülmesi)" ile karşılayabiliriz..

skaya
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

114 days   confidence: Answerer confidence 5/5
toprağı tohum ekmeye hazırlanmanın son işlemi


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): skaya, Salih1946