lixiviable

Greek translation: εξαλατώσιμο

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:lixiviable
Greek translation:εξαλατώσιμο
Entered by: Constantinos Faridis (X)

05:35 Jun 13, 2009
French to Greek translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / βιομηχανική χημεία
French term or phrase: lixiviable
le produit est lixiviable.
Constantinos Faridis (X)
Greece
εξαλατώσιμο
Explanation:
Ο αντίστοιχος αγγλικός όρος είναι leachable= εξαλατώσιμο προϊόν (iate)

Εξαλάτωση, δηλαδή διαχωρισμός φάσης στερεού - υγρού μέσω προσθήκης χλωριούχου νατρίου, αποχωρισμός προϊόντος υπό μορφή πολτού.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-06-13 09:37:12 GMT)
--------------------------------------------------

Στο τελευταίο στάδιο της έκπλυσης γίνεται ο διαχωρισμός του σαπουνιού από το αλάτι, η εξαλάτωση. Αυτό το στάδιο ολοκληρώνεται όταν στο κάτω μέρος της δεξαμενής μείνει το αλατόνερο και στο πάνω μέρος η ρευστή σαπωνόμαζα.
http://www.greeknewsonline.com/modules.php?name=News&file=ar...
Ok αυτό αν το προϊόν είναι σαπούνι ...
Selected response from:

Anastasia Vam
Greece
Grading comment
ευχαριστω
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4εξαλατώσιμο
Anastasia Vam
2έκπλυτος (η,ο)
socratisv
2Υφίσταται απόπλυση/έκπλυση
Marina Kazila


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Υφίσταται απόπλυση/έκπλυση


Explanation:
Μπορεί να υποστεί απόπλυση/έκπλυση.

Νομίζω ότι στα ελληνικά το "lixiviable" δεν μπορεί να αποδοθεί με μια μόνο λέξη, εκτός αν την εφεύρουμε.


http://http://www.proz.com/kudoz/spanish_to_english/mining_m...

Marina Kazila
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
έκπλυτος (η,ο)


Explanation:
lixiviation - lixiviel - (leaching/leach/leachable)
http://www.cnrtl.fr/definition/lixiviation
http://www.answers.com/topic/leaching
Ηπίτης
lixiviation (ουσ.. θηλ. Χημ.): Πλύσις της στάκτης κτλ. προς εξαγωγήν των εν αυτή αλκαλικών αλάτων
sel lixiviel, elle (επίθ. Χημ): εκτεφρόπλυτον άλας, το εκ πλυμένης στάκτης(τέφρας) εξαχθέν.

--------------------------------------------------
Note added at 2 heures (2009-06-13 07:58:06 GMT)
--------------------------------------------------

Για τα επίθετα σε -τός, βλ. http://www.komvos.edu.gr/dictonlineplsql/simple_search.displ...

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εξαλατώσιμο


Explanation:
Ο αντίστοιχος αγγλικός όρος είναι leachable= εξαλατώσιμο προϊόν (iate)

Εξαλάτωση, δηλαδή διαχωρισμός φάσης στερεού - υγρού μέσω προσθήκης χλωριούχου νατρίου, αποχωρισμός προϊόντος υπό μορφή πολτού.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-06-13 09:37:12 GMT)
--------------------------------------------------

Στο τελευταίο στάδιο της έκπλυσης γίνεται ο διαχωρισμός του σαπουνιού από το αλάτι, η εξαλάτωση. Αυτό το στάδιο ολοκληρώνεται όταν στο κάτω μέρος της δεξαμενής μείνει το αλατόνερο και στο πάνω μέρος η ρευστή σαπωνόμαζα.
http://www.greeknewsonline.com/modules.php?name=News&file=ar...
Ok αυτό αν το προϊόν είναι σαπούνι ...


Anastasia Vam
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
ευχαριστω




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search