KudoZ home » German to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

S-Verbindungen

Hungarian translation: önmetsző csavarok


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:S-Verbindungen
Hungarian translation:önmetsző csavarok
Entered by: Ilona Futó

08:31 Jun 20, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: S-Verbindungen
"Wir entwickeln und fertigen seit vielen Jahren Schraubverbindungen in vielen Varianten für Thermo- und Duroplaste, Leichtmetalle und Dünnbleche.

Die S-Verbindung von Firma X ist ein besonderes Highlight, dass Ihnen als Logistiker ein hohes Maß an Vorteilen bietet."
Ilona Futó
Germany
néhány lehetséges megoldás, lásd lenn
Explanation:
SVHS-Verbindung = egyfajta videojel-összeköttetés
Sicherungsverbindung = Sicherheitsverbindung = biztonsági összeköttetés
selbstschneidende Verbindung = Verbindung mittels selbstschneidenden Schrauben = összekötés önmetszQ csavarokkal

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 23 hrs 32 mins (2005-06-22 08:04:11 GMT)
--------------------------------------------------

...önmetsző csavarokkal
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Nagyon köszönöm. Ez a legvalószínűbb.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"S" márkájú csavarkötés
Andras Szekany
3néhány lehetséges megoldás, lásd lennHalmoforBT
3S csavarkötések (S kötőelemek)
Csaba Burillak
1csavarrögzítés
Laszlo David


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
S csavarkötések (S kötőelemek)


Explanation:
A szövegkörnyezetből egy speciális (S) csavarkötésre gondolok. Így nem hallottam még róla.

Csaba Burillak
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
csavarrögzítés


Explanation:
Schraubverbindungen S-el rövidítve

Laszlo David
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
néhány lehetséges megoldás, lásd lenn


Explanation:
SVHS-Verbindung = egyfajta videojel-összeköttetés
Sicherungsverbindung = Sicherheitsverbindung = biztonsági összeköttetés
selbstschneidende Verbindung = Verbindung mittels selbstschneidenden Schrauben = összekötés önmetszQ csavarokkal

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 23 hrs 32 mins (2005-06-22 08:04:11 GMT)
--------------------------------------------------

...önmetsző csavarokkal

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 198
Grading comment
Nagyon köszönöm. Ez a legvalószínűbb.

2 days20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"S" márkájú csavarkötés


Explanation:
mivel a kérdés a mfefo-n is forgott, ott válaszoltam is rá (?) ezért tudom - ez az érintett csavargyár marketinges elnevezése

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 244