perno di chiusura (aici)

Romanian translation: filet/pivot cu filet

09:55 May 2, 2010
Italian to Romanian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
Italian term or phrase: perno di chiusura (aici)
Din descrierea utilizarii unui produs cosmetic ambalat in flacon steril de unica folosinta: "Aprire il monodose ruotando e poi sollevando il tappo di chiusura.
Riporre il tappo con il perno di chiusura verso l'alto."

Nu prea reusesc sa inteleg forma capacului...

Multumesc mult!
Magda Dan
Italy
Romanian translation:filet/pivot cu filet
Explanation:
cam asta imi pot imagina, sper sa te ajute! :)
Selected response from:

Diana I.
Romania
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1filet/pivot cu filet
Diana I.
3(dispozitiv) picurător
Anca Maria Marin
Summary of reference entries provided
ClaudiaDragomir

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
filet/pivot cu filet


Explanation:
cam asta imi pot imagina, sper sa te ajute! :)

Diana I.
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ClaudiaDragomir: capac cu filet/capac filetat
3 hrs
  -> corect Claudia, capac cu filet! merci!

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(dispozitiv) picurător


Explanation:
O altă idee .....
Cred că este vorba despre un flacon cu (capac prevăzut cu) dispozitiv picurător.
A se vedea link-ul (prezintă 2 tipuri de astfel de dispozitive).
http://www.google.com/images?hl=en&gbv=2&tbs=isch:1&q=drop c...

Anca Maria Marin
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ClaudiaDragomir: De ce ar trebui să-l întorci invers după deşurubare?
8 hrs




Reference comments


4 hrs
Reference

Reference information:
"Inainte de prima utilizare, se roteste spre dreapta capacul cu filet, pentru a deschide sticluta. Capacul se de surubeaza spre stanga. Se aduce sticluta in pozitia de turnare a picaturilor si prin presare usoara pe corpul sticlutei se toarna picaturi in pleoapa inferioara trasa spre inafara.
Dupa utilizare se insurubeaza din nou capacul."
http://www.egirl.ro/medicamente/display/833/PROCULIN-picatur...


"• Staccare il monodose dallo strip.
• Aprire il monodose ruotando e poi sollevando il tappo di chiusura.
• Riporre il tappo con il perno di chiusura verso l'alto.
• Insellare 2/3 gocce in ciascun occhio premendo leggermente il flaconcino.
• Dopo l'uso, richiudere immediatamente il flaconcino..."
http://www.erboristeriadulcamara.com/public/shopping/dettagl...


http://issuu.com/hicadv/docs/pharma_b1
(cu imagini- a doua din stânga )

--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2010-05-02 14:59:58 GMT)
--------------------------------------------------

Este un capac normal, cu filet.

ClaudiaDragomir
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search