KudoZ home » English to Bulgarian » Business/Commerce (general)

Manager Industrial Support

Bulgarian translation: мениджър производствени дейности


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Manager Industrial Support
Bulgarian translation:мениджър производствени дейности
Entered by: Hemuss

13:25 Jun 15, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Manager Industrial Support
Друга длъжност.
Hemuss
мениджър производствени дейности
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 56 mins (2005-06-15 19:21:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://66.102.9.104/search?q=cache:tNYUmhhf8UQJ:www.jobsinlo...

http://66.102.9.104/search?q=cache:1YhCUtQ6ujYJ:www.torogrou...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 7 hrs 11 mins (2005-06-17 20:36:25 GMT)
--------------------------------------------------

МЕНИДЖЪР ПРОИЗВОДСТВЕНИ ДЕЙНОСТИ
ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ: ИЗИСКВАНИЯ:
>> Управлява основните производствени дейности – планиране и организация на производствения процес, оптимизация на производствени разходи;

>> Планира необходимостта от машини и съоръжения, инструменти и помощни материали;

>> Следи за потока на информация свързан с производството и неговото оптимизиране;

>> Координира и контролира дейността на изнесените производства;

>> Отговаря за доставката на суровини и материали; упражнява контрол върху тяхното движение и складовата наличност; координира логистичните дейности;

>> Осъществява връзка с централата на компанията по производствените въпроси.
Selected response from:

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2мениджър производствени дейности
Iolanta Vlaykova Paneva
3 +2мениджър по обезпечаване на производството
invguy
4Мениджър по осигуряване на производството
Elenka Ganeva
4директор по производството
petya yakova


Discussion entries: 1





  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manager industrial support
Мениджър по осигуряване на производството


Explanation:
Support mechanism = механизъм за финансова подкрепа
Support system = система за оказване на финансова подкрепа
(Бизнес речник, 2004, PONS)
Една идея повече. Успех!

Elenka Ganeva
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
manager industrial support
мениджър по обезпечаване на производството


Explanation:
Мисля, че този русизъм може да свърши работа в случая (на руски се казва "промышленное обеспечение").

Това са всички дейности, важни за хода на производството, но несвързани пряко с основния технологичен процес - напр. оценка на ефективността, контрол на вредните емисии, безопасност на труда, изпитания и сертификати на готовата продукция, осигуряване на техническа информация, логистика, пазарни проучвания и т.н.

invguy
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxx7777: Хм, хм! Производствено-техническо обезпечаване???
23 hrs
  -> Може и така. Зависи обаче на какво казват "производство" в конкретния случай,,, производствен процес има и в един машиностроителен завод, и в един гъбарник, и в една редакция...

agree  RUJA: А не може ли да е и "Организатор по производството"?
1 day14 mins
  -> Мисля, че не. Освен ако това е превод на английски от някакъв друг език. Имам впечатлението, че англосаксонците не си мрат да наричат обикновения организатор "мениджър"... тоя номер го правим ние в България, по-скоро... ;)

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manager industrial support
директор по производството


Explanation:
аз бих предложила директор производство.Има такава длъжност.

petya yakova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxx7777: То ако можеше така, що да не го наречем "началник цех". Има и такава длъжност. Или даже бригадир. И такъв има. Щом е работата да опростяваме... И съвсем не всички сме на едно мнение. Със сигурност твърдя, че industrial SUPPORT не е самото производство.
17 hrs
  -> уважавам мнението ти по въпроса,също така очаквам подобно отношение към моето и мнението на всички останали :-)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
manager industrial support
мениджър производствени дейности


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 56 mins (2005-06-15 19:21:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://66.102.9.104/search?q=cache:tNYUmhhf8UQJ:www.jobsinlo...

http://66.102.9.104/search?q=cache:1YhCUtQ6ujYJ:www.torogrou...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 7 hrs 11 mins (2005-06-17 20:36:25 GMT)
--------------------------------------------------

МЕНИДЖЪР ПРОИЗВОДСТВЕНИ ДЕЙНОСТИ
ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ: ИЗИСКВАНИЯ:
>> Управлява основните производствени дейности – планиране и организация на производствения процес, оптимизация на производствени разходи;

>> Планира необходимостта от машини и съоръжения, инструменти и помощни материали;

>> Следи за потока на информация свързан с производството и неговото оптимизиране;

>> Координира и контролира дейността на изнесените производства;

>> Отговаря за доставката на суровини и материали; упражнява контрол върху тяхното движение и складовата наличност; координира логистичните дейности;

>> Осъществява връзка с централата на компанията по производствените въпроси.


Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxx7777: Дали не става дума за директор (мениджър) по СПОМАГАТЕЛНИ, а не по същинските производствени дейности. Спомагателни са счетоводството, охраната, транспортът, ремонтната дейност, правен и патентен отдел, развойна и внедрителска дейност, реклама, PR, etc.
6 hrs
  -> няма контекст за да знаем със сигурност

agree  pelagia: Мениджър Производствени Дейности
8 hrs
  -> Thanks,Milena!

agree  petya yakova: защо не опростиме термина като директор производство? така или иначе всички сме на едно мнение
1 day20 hrs
  -> благодаря