KudoZ home » English to Croatian » Marketing / Market Research

brand equity

Croatian translation: (tržišna) vrijednost marke (brenda)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brand equity
Croatian translation:(tržišna) vrijednost marke (brenda)
Entered by: Vladimir Mavar

18:49 Aug 15, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research / brand marketing
English term or phrase: brand equity
Smatra se neopipljivom vrijednošću prepoznatljivosti nekog zaštićenog korporativnog imena (primjerice, Coca Cola, INA Nafta Plin, itd.). Zaštićeno ime može pridodati značajnu vrijednost dioničarima neke firme kada je dobro prepoznatljivo te stvara pozitivne asocijacije kod potrošača.

Ovo bih nazvao "kapitalom brend-a", ili možda "kapital neopipljive vrijednosti brend-a".

www.netmba.com/marketing/brand/equity/

en.wikipedia.org/wiki/Brand_equity
Vladimir Mavar
(tržišna) vrijednost marke (brenda)
Explanation:
1)Koncept tržišne vrijednosti marke (engl. brand equity) razvijen je osamdesetih godina. Iako postoje brojne definicije, što često otežava razumijevanje, većina autora slaže se da je to vrijednost kojom marka obogaćuje proizvod.

3) Koncept tržišne vrijednosti marke razvijen je 80-ih godina prošlog stoljeća, a predstavlja vrijednost koju marka dodaje proizvodu i kompaniji. ...Brand equity ili tržišna vrijednost branda predstavlja snagu odnosa branda s potrošačem kroz komponente svih preferencija koje nisu objašnjene objektivnim mjerilima, poput lojalnosti i preferencija kupaca. Koncept tržišne vrijednosti marke razvijen je 80-ih godina prošlog stoljeća, a predstavlja vrijednost koju marka dodaje proizvodu i kompaniji.
www.tportal.hr/gospodarstvo/poslovnivodic/page/2005/05/24/0...


The added value a brand name identity brings to a product or service beyond the functional benefits provided.
www.bplans.com/g/index.cfm


2) Brand equity® ili vrijednost brenda se može kvantitativno utvrditi kroz tri ključne komponente koje su povezane i međusobno zavisne: Lojalnost, Imidž i Vrijednost. Kroz istraživanje i analizu svake komponente pojedinačno, u mogućnosti smo da kvantitativno utvrdimo vrijednost brenda.



Selected response from:

Karen Ordanic
Grading comment
Mislim da, na kraju krajeva, vrijednost marke određuje tržišnu vrijednost dioničara firme koja proizvodi tu marku.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4(tržišna) vrijednost marke (brenda)Karen Ordanic
3 +1moć marke
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
moć marke


Explanation:
možda jedna mogućnost.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Grubor: ako je "neopipljava vrijednost", onda mi se ovo cini bolje
11 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
(tržišna) vrijednost marke (brenda)


Explanation:
1)Koncept tržišne vrijednosti marke (engl. brand equity) razvijen je osamdesetih godina. Iako postoje brojne definicije, što često otežava razumijevanje, većina autora slaže se da je to vrijednost kojom marka obogaćuje proizvod.

3) Koncept tržišne vrijednosti marke razvijen je 80-ih godina prošlog stoljeća, a predstavlja vrijednost koju marka dodaje proizvodu i kompaniji. ...Brand equity ili tržišna vrijednost branda predstavlja snagu odnosa branda s potrošačem kroz komponente svih preferencija koje nisu objašnjene objektivnim mjerilima, poput lojalnosti i preferencija kupaca. Koncept tržišne vrijednosti marke razvijen je 80-ih godina prošlog stoljeća, a predstavlja vrijednost koju marka dodaje proizvodu i kompaniji.
www.tportal.hr/gospodarstvo/poslovnivodic/page/2005/05/24/0...


The added value a brand name identity brings to a product or service beyond the functional benefits provided.
www.bplans.com/g/index.cfm


2) Brand equity® ili vrijednost brenda se može kvantitativno utvrditi kroz tri ključne komponente koje su povezane i međusobno zavisne: Lojalnost, Imidž i Vrijednost. Kroz istraživanje i analizu svake komponente pojedinačno, u mogućnosti smo da kvantitativno utvrdimo vrijednost brenda.






    www.martenboardcg.com/index.php?act=3&sub=5 -
    www.poslovna-znanja.hr/default.aspx?id=646 - 17k
Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mislim da, na kraju krajeva, vrijednost marke određuje tržišnu vrijednost dioničara firme koja proizvodi tu marku.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ihodak4: baš to; http://www.eizg.hr/Item.aspx?Id=66&lang=1; iako se koristi i neprevedeno: http://www.liderpress.hr/default.aspx?sid=3447
7 mins
  -> Hvala.

agree  Sanja Rasovic
19 mins
  -> Hvala

agree  ivanamdb
25 mins
  -> Hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
6 hrs
  -> Hvala