KudoZ home » English to Greek » Medical

gallbadder disease

Greek translation: χολοκυστοπάθεια, χολολιθίαση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gallbadder disease
Greek translation:χολοκυστοπάθεια, χολολιθίαση
Entered by: xxxZoi Siapanta

23:39 Jul 9, 2003
English to Greek translations [PRO]
Medical
English term or phrase: gallbadder disease
gallbladder disease. I just want the word in Greek.
ann kornaros
χολοκυστοπάθεια, χολολιθίαση
Explanation:
Για τους δύο παραπάνω όρους είμαι εντελώς σίγουρη.

Με επιφύλαξη σου προτείνω και την "χολοκυστίτιδα".

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-10 06:57:43 (GMT)
--------------------------------------------------

\"χολοκυστοπάθεια\" είναι ο γενικός όρος.

\"χολολιθίαση\" σημαίνει ότι υπάρχουν πέτρες στη χολή, χωρίς όμως να έχουμε αναγκαστικά και φλεγμονή.
\"χολοκυστίτιδα\" είναι φλεγμονή της χοληδόχου κύστης, που μπορεί να οφείλεται σε πέτρες, μπορεί και όχι.
Selected response from:

xxxZoi Siapanta
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8χολοκυστοπάθεια, χολολιθίασηxxxZoi Siapanta
5 +4πάθηση της χοληδόχου κύστης
Vicky Papaprodromou


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
πάθηση της χοληδόχου κύστης


Explanation:
ασθένεια ή πάθηση της χοληδόχου κύστης

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-10 00:02:33 (GMT)
--------------------------------------------------

http://europa.eu.int/eurodicautom/controller : gallbladder

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3292

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gregoris Kondylis
4 hrs
  -> Thanks!

agree  Estella
5 hrs
  -> Thanks!

agree  Evdoxia R.
6 hrs
  -> Thanks!

agree  Georgios Paraskevopoulos
3 days16 hrs
  -> Thanks!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
χολοκυστοπάθεια, χολολιθίαση


Explanation:
Για τους δύο παραπάνω όρους είμαι εντελώς σίγουρη.

Με επιφύλαξη σου προτείνω και την "χολοκυστίτιδα".

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-10 06:57:43 (GMT)
--------------------------------------------------

\"χολοκυστοπάθεια\" είναι ο γενικός όρος.

\"χολολιθίαση\" σημαίνει ότι υπάρχουν πέτρες στη χολή, χωρίς όμως να έχουμε αναγκαστικά και φλεγμονή.
\"χολοκυστίτιδα\" είναι φλεγμονή της χοληδόχου κύστης, που μπορεί να οφείλεται σε πέτρες, μπορεί και όχι.

xxxZoi Siapanta
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 24
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SGOUZA
54 mins

agree  mpanda
1 hr

agree  Natassa Iosifidou: χολοκυστοπάθεια
1 hr

agree  Spiros Doikas
3 hrs

agree  FREDERICA
4 hrs

agree  xxxx-Translator
7 hrs

agree  Rania Papadopoulou
1 day12 hrs

agree  ET1
10 days