KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

non-resettable electronic cash register

Polish translation: nieresetowalna elektroniczna kasa rejestrująca


15:40 Mar 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: non-resettable electronic cash register
sprzedawca będzie rejestrował obrót przy użyciu powyższego
kterelak
Poland
Polish translation:nieresetowalna elektroniczna kasa rejestrująca
Explanation:
czyli elektroniczna kasa rejestrująca z modułem fiskalnym

czyli po ludzku kasa fiskalna
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kasa fiskalna bez funkcji (możliwości) resetu
Maciej Andrzejczak
4 +2nieresetowalna elektroniczna kasa rejestrująca
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nieresetowalna elektroniczna kasa rejestrująca


Explanation:
czyli elektroniczna kasa rejestrująca z modułem fiskalnym

czyli po ludzku kasa fiskalna

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
1 hr

agree  Joanna Budzicka: prosto i na temat:)
18 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kasa fiskalna bez funkcji (możliwości) resetu


Explanation:
.


Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
59 mins

agree  Pawel Czernecki: możliwości (probably)
1 hr