KudoZ home » English to Polish » Other

organic

Polish translation: oragniczna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:organic
Polish translation:oragniczna
Entered by: Teresa Jaczewska

19:07 May 25, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: organic
as in organic coffee.

Do we have such a notion in Poland?

naturalna kawa? Bez chemii?
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
oragniczna
Explanation:
?

w Googlu jest 136 linków do żywności organicznej

Żywność organiczna ...
www.pfm.pl/u235/navi/184276 - 46k


--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 19:18:20 (GMT)
--------------------------------------------------

Kraft-Jacobs-Suchardt; Nutricia/Milupa (żywność dla dzieci); Dr. Oetker (dodatki kucharskie); Redband/Venco (cukiernie) i wszystkie przedsiębiorstwa używające znaku EKO (żywność organiczna), zapewniły, że wszystkie ich produkty nie będą zawierały GMO

http://www.menu2000.most.org.pl/europa.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 19:20:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Łączy ich jedno: sprzedawana żywność jest organiczna, nie pędzona na żadnych
nawozach sztucznych, bez używania żadnych środków owadobójczych czy ...

www.zb.eco.pl/zb/130/raporty.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 06:56:39 (GMT)
--------------------------------------------------

\"orgAniczna\" oczywiście! przepraszam wszystkich za literówkę
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
Dziekuje!

Moj chlopak sie ucieszy! Chcial wiedziec jak to sie nazywa po polsku.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +5oragniczna
Teresa Jaczewska
3kawa ekologiczna
Anna Bittner


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kawa ekologiczna


Explanation:
taka propozycja, skoro jest żywność ekologiczna to może i kawa?


    Reference: http://www.roleko.com.pl/zywnosc_ekologiczna.htm
Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 544

8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +5
oragniczna


Explanation:
?

w Googlu jest 136 linków do żywności organicznej

Żywność organiczna ...
www.pfm.pl/u235/navi/184276 - 46k


--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 19:18:20 (GMT)
--------------------------------------------------

Kraft-Jacobs-Suchardt; Nutricia/Milupa (żywność dla dzieci); Dr. Oetker (dodatki kucharskie); Redband/Venco (cukiernie) i wszystkie przedsiębiorstwa używające znaku EKO (żywność organiczna), zapewniły, że wszystkie ich produkty nie będą zawierały GMO

http://www.menu2000.most.org.pl/europa.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 19:20:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Łączy ich jedno: sprzedawana żywność jest organiczna, nie pędzona na żadnych
nawozach sztucznych, bez używania żadnych środków owadobójczych czy ...

www.zb.eco.pl/zb/130/raporty.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 06:56:39 (GMT)
--------------------------------------------------

\"orgAniczna\" oczywiście! przepraszam wszystkich za literówkę

Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703
Grading comment
Dziekuje!

Moj chlopak sie ucieszy! Chcial wiedziec jak to sie nazywa po polsku.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
43 mins
  -> dziękuję :-)

agree  Joanna Carroll
3 hrs
  -> dziękuję

agree  leff
1 day17 mins
  -> dziękuję

agree  Jarosław Olszewski
4 days
  -> dziękuję

agree  xxxgracee
9 days