KudoZ home » English to Polish » Printing & Publishing

text is tagged

Polish translation: tekst zawiera znaczniki


09:57 Mar 11, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Printing & Publishing
English term or phrase: text is tagged
The text is tagged to inform you of the location of the content within the layout.
xxxbrabatka
Polish translation:tekst zawiera znaczniki
Explanation:
Jeżeli chcesz kontrolować układ dokumentu, być może będziesz musiał(a) zmienić jego strukturę.

Język składni Twojego dokumentu może posiadać znaczniki ogólnego przeznaczenia do tworzenia struktury.
http://developer.mozilla.org/pl/docs/CSS:Na_początek:Układ

Tekst zawiera znaczniki takie jak <p> do wskazania początku paragrafu.
http://www.tlumaczenia-angielski.info/tlumaczenia/Overview.h...

Znaczniki definiujące układ strony(np. podział na bloki, kolumny),
http://www.webmasterka.yoyo.pl/znaczniki.html
Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
dziękuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5tekst zawiera znaczniki
Jabberwock
3otagowany
inmb


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
otagowany


Explanation:
chyba, że jest coś bardziej polskiego


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=...
inmb
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
tekst zawiera znaczniki


Explanation:
Jeżeli chcesz kontrolować układ dokumentu, być może będziesz musiał(a) zmienić jego strukturę.

Język składni Twojego dokumentu może posiadać znaczniki ogólnego przeznaczenia do tworzenia struktury.
http://developer.mozilla.org/pl/docs/CSS:Na_początek:Układ

Tekst zawiera znaczniki takie jak <p> do wskazania początku paragrafu.
http://www.tlumaczenia-angielski.info/tlumaczenia/Overview.h...

Znaczniki definiujące układ strony(np. podział na bloki, kolumny),
http://www.webmasterka.yoyo.pl/znaczniki.html

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
dziękuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: zdecydowanie ładniej brzmi
1 hr

agree  Krzysztof Raczkowiak
2 hrs

agree  Maja Źróbecka, MITI
2 hrs

agree  Piotr Jańczuk
2 hrs

agree  Ossetta
20 hrs