KudoZ home » English to Slovak » Education / Pedagogy

continuing education

Slovak translation: ďalšie vzdelávanie


08:52 Mar 29, 2007
English to Slovak translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: continuing education
Kontext: The programme focuses on all forms of non-vocational adult and continuing education. (z textu o programe pre vzelavanie dospelych)
Jana Novomeska
Malta
Slovak translation:ďalšie vzdelávanie
Explanation:
151000 odkazov cez google
Selected response from:

Matej Hasko
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3celoživotné vzdelávanie
Jan Szelepcsenyi, PhD
4 +2ďalšie vzdelávanie
Matej Hasko
5doskolovanie
Dana Hollcroft
5ďalšie vzdelávanie
akkurat


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ďalšie vzdelávanie


Explanation:
151000 odkazov cez google

Matej Hasko
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lőrincz Tamás
1 min

agree  Mike Gogulski
32 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ďalšie vzdelávanie


Explanation:
Anglicko-slovenský pedagogický slovník

akkurat
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
celoživotné vzdelávanie


Explanation:
Nielen 104000 odkazov na slovenskom Googli, ale aj inštitucionálne zázemie: slovenské vysoké školy majú centrá nie je ďalšie vzdelávanie, ale pre celoživotné vzdelávanie. Ďalšie vzdelávanie zabezpečuje kvalifikačný rast v odbore (napr. ďalšie vzdelávanie učiteľov, lekárov - atestácie a pod.). Celoživotné vzdelávanie sa týka aj rekvalifikácií, záujmovej činnosti (umeleckej, technickej, zdravovedy). Ďalšie vzdelávanie a celoživotné vzdelávanie sú dva samostatné systémy, ktoré sa v určitých bodoch prekrývajú, ale nie sú totožné. Rozhodnite sa podľa kontextu materiálu!

Jan Szelepcsenyi, PhD
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dagmar Turčanová
38 mins
  -> Ďakujem za súhlas! jsz

agree  Martin Janda: jednoznačně
5 hrs
  -> Ďakujem za súhlas! jsz

agree  Gabriela Verešová
1 day23 mins
  -> Ďakujem za súhlas! jsz

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
doskolovanie


Explanation:
doskolovani, pokracujuce vzdelavanie

Dana Hollcroft
United States
Works in field
Native speaker of: Czech