KudoZ home » English to Ukrainian » Cooking / Culinary

Chinese noodles

Ukrainian translation: китайська локшина


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Chinese noodles
Ukrainian translation:китайська локшина
Entered by: Pavel Silenchuk

13:58 May 2, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: Chinese noodles
Здравствуйте. Я ищу наиболее точный и понятный украинский перевод 'Chinese noodles'. Заранее благодарен.
Pavel Silenchuk
Luxembourg
китайська локшина
Explanation:
Магистраль. Вольные путешествия в Украине - Схід без кордонівНе менш популярною за рис є китайська локшина. Основна страва як правило подається зверху на гарнірі із локшини, а не окремо, як до рису. Тибет ...
mainroad.org.ua/site/page7653.html - 23k - Кеш - Подібні сторінки

Все про сушi - Сушi Каппо-IНРамен - китайська локшина. Ренкон - корінь лотоса з солодкою білою м'якоттю; використовується в темпурах або в обсмажених овочах. Рінго - яблука. ...
sushi.lviv.ua/about.php?link=slovnyk - 17k - Кеш - Подібні сторінки

Федерація Кіокушин-кан Шогакукай Карате України - офіційний веб-сайтрамен - китайська локшина, що подається в супі рьокан - готель японського стилю саке - рисове вино сакура - вишневе дерево (квіти вишні) ...
www.kyokushinkan.org.ua/japan.php?section=now_49 - 44k - Кеш - Подібні сторінки

Голівудська дієта » Івано-Франківський жіночий сайтКитайська локшина - 35 - Груша - 35 - Молоко (1,5% жирності) - 30 - Чечевиця - 30 - Вишня - 22 - Гіркий шоколад - 22 - Арахіс - 20 - Броколі - 10 ...
www.lady.if.ua/index.php?newsid=1003 - 75k - Кеш - Подібні сторінки
Selected response from:

Ol_Besh
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6китайська локшина
Ol_Besh
4 +1китайська лапша
Iren Dragan


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
chinese noodles
китайська лапша


Explanation:
Хірагана — Вікіпедія... らーめん (рамен, "китайська лапша"), однак таке вживання є виключенням. ... Традиційно вважалося, що китайською ієрогліфічною системою письма мусить ...
uk.wikipedia.org/wiki/Хірагана - 67k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

ТЕМа "Вірус без кордонів" - Тібет - НепалНе менш популярним за рис є китайська лапша. Основна страва (частіше за все - це м’ясо із овочами і спеціями) як правило подається зверху на гарнірі із ...
www.vbk.org.ua/east04/hot_news/stories/Lhasa - 63k -


--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-05-02 14:02:25 GMT)
--------------------------------------------------

або

китайська ЛОКШИНА

Все про сушi - Сушi Каппо-IНРамен - китайська локшина. Ренкон - корінь лотоса з солодкою білою м'якоттю; використовується в темпурах або в обсмажених овочах. Рінго - яблука. ...
sushi.lviv.ua/about.php?link=slovnyk - 17k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

Магистраль. Вольные путешествия в Украине - Схід без кордонівНе менш популярною за рис є китайська локшина. Основна страва як правило подається зверху на гарнірі із локшини, а не окремо, як до рису. Тибет ...
mainroad.org.ua/site/page7653.html - 23k


Iren Dragan
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Myron Netchypor: локшина
11 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
chinese noodles
китайська локшина


Explanation:
Магистраль. Вольные путешествия в Украине - Схід без кордонівНе менш популярною за рис є китайська локшина. Основна страва як правило подається зверху на гарнірі із локшини, а не окремо, як до рису. Тибет ...
mainroad.org.ua/site/page7653.html - 23k - Кеш - Подібні сторінки

Все про сушi - Сушi Каппо-IНРамен - китайська локшина. Ренкон - корінь лотоса з солодкою білою м'якоттю; використовується в темпурах або в обсмажених овочах. Рінго - яблука. ...
sushi.lviv.ua/about.php?link=slovnyk - 17k - Кеш - Подібні сторінки

Федерація Кіокушин-кан Шогакукай Карате України - офіційний веб-сайтрамен - китайська локшина, що подається в супі рьокан - готель японського стилю саке - рисове вино сакура - вишневе дерево (квіти вишні) ...
www.kyokushinkan.org.ua/japan.php?section=now_49 - 44k - Кеш - Подібні сторінки

Голівудська дієта » Івано-Франківський жіночий сайтКитайська локшина - 35 - Груша - 35 - Молоко (1,5% жирності) - 30 - Чечевиця - 30 - Вишня - 22 - Гіркий шоколад - 22 - Арахіс - 20 - Броколі - 10 ...
www.lady.if.ua/index.php?newsid=1003 - 75k - Кеш - Подібні сторінки


Ol_Besh
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sergey Strakhov
1 min
  -> Дякую!

agree  Will Matter
2 mins
  -> Дякую!

agree  Myron Netchypor
5 mins
  -> Дякую!

agree  Dmytro Bondarev
29 mins
  -> Дякую!

agree  Ludwig Chekhovtsov: Або рамен
38 mins
  -> Або й так, спасибі!

agree  Tatyana Kovalenko
3 hrs
  -> Спасибі!