KudoZ home » Romanian to German » Law (general)

recursul in anulare

German translation: Nichtigkeitsbeschwerde(klage)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:recursul in anulare
German translation:Nichtigkeitsbeschwerde(klage)
Entered by: Laura Genescu (Briciu)

12:08 Sep 16, 2007
Romanian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: recursul in anulare
a fost admis recursul in anulare, fiind inlaturata pedeapsa confiscarii in ceea ce-l priveste pe autorul reclamantelor
Laura Genescu (Briciu)
Nichtigkeitsbeschwerde(klage)
Explanation:
Nichtigkeitsbeschwerde : recurs in anulare
Nichtigkeitsgesuch: cerere de anulare, casare
Nichtigkeitserklärung eines Urteils: anularea unei sentinte
(Academia Romana Dictionar German Roman)
Alte referinte:
http://www.gerichte.sg.ch/home/dienstleistungen/verfahren/zi...
In engleza plea for an annulment:http://www.dict.cc/?s=annulment&failed_kw=annulement
http://ron.proz.com/kudoz/708969
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
Multumesc mult!

Si referinta de la eurodicautom:

Result 1- 7 of 7 for Nichtigkeitsbeschwerde

LAW [COM] Full entry
DE Nichtigkeitsbeschwerde
Beschwerde
EN action for annulment
FR recours
recours en nullité
IT ricorso
ricorso per nullità


LAW [COM] Full entry
DE Nichtigkeitsbeschwerde
Nichtigkeitsklage
FR recours en cassation
recours en nullité
pourvoi en nullité
demande en nullité


LAW [COM] Full entry
DE Kassationsbeschwerde
Nichtigkeitsbeschwerde
FR recours en nullité


LAW, Rights and freedoms [EP] Full entry
DE Nichtigkeitsbeschwerde
FR recours en annihilation


LAW [COM] Full entry
DE Kassationsbeschwerde erheben
Nichtigkeitsbeschwerde erheben
FR se pourvoir en cassation


LAW [COM] Full entry
DE die Nichtigkeitsbeschwerde wegen eines irrelevanten Formfehlers ist wirkungslos
FR nullité sans grief n'opère rien


LAW [COM] Full entry
DE gegen einen oder mehrere Punkte eines Urteils Nichtigkeitsbeschwerde einlegen
FR se pourvoir en cassation contre un ou plusieurs chefs d'un arrêt



1

de > de en fr it pt ro

iate diffusion version 1.1.7/20070829 © Copyright Disclaimer About IATE Contact us

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Nichtigkeitsbeschwerde(klage)Anca Buzatu
3Superrevision
Bogdan Burghelea


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Superrevision


Explanation:
În dreptul german nu există o cale de atac identică. Cea mai apropiată ar fi, zic eu, "Superrevision".


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Superrevision
Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 129

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Nichtigkeitsbeschwerde(klage)


Explanation:
Nichtigkeitsbeschwerde : recurs in anulare
Nichtigkeitsgesuch: cerere de anulare, casare
Nichtigkeitserklärung eines Urteils: anularea unei sentinte
(Academia Romana Dictionar German Roman)
Alte referinte:
http://www.gerichte.sg.ch/home/dienstleistungen/verfahren/zi...
In engleza plea for an annulment:http://www.dict.cc/?s=annulment&failed_kw=annulement
http://ron.proz.com/kudoz/708969

Anca Buzatu
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 52
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc mult!

Si referinta de la eurodicautom:

Result 1- 7 of 7 for Nichtigkeitsbeschwerde

LAW [COM] Full entry
DE Nichtigkeitsbeschwerde
Beschwerde
EN action for annulment
FR recours
recours en nullité
IT ricorso
ricorso per nullità


LAW [COM] Full entry
DE Nichtigkeitsbeschwerde
Nichtigkeitsklage
FR recours en cassation
recours en nullité
pourvoi en nullité
demande en nullité


LAW [COM] Full entry
DE Kassationsbeschwerde
Nichtigkeitsbeschwerde
FR recours en nullité


LAW, Rights and freedoms [EP] Full entry
DE Nichtigkeitsbeschwerde
FR recours en annihilation


LAW [COM] Full entry
DE Kassationsbeschwerde erheben
Nichtigkeitsbeschwerde erheben
FR se pourvoir en cassation


LAW [COM] Full entry
DE die Nichtigkeitsbeschwerde wegen eines irrelevanten Formfehlers ist wirkungslos
FR nullité sans grief n'opère rien


LAW [COM] Full entry
DE gegen einen oder mehrere Punkte eines Urteils Nichtigkeitsbeschwerde einlegen
FR se pourvoir en cassation contre un ou plusieurs chefs d'un arrêt



1

de > de en fr it pt ro

iate diffusion version 1.1.7/20070829 © Copyright Disclaimer About IATE Contact us

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
23 days
  -> Mulţumesc.