Omregning af ordpris til linjetakst Téma indítója: Gitte Hadsund
|
Hej allesammen,
jeg har indtil videre kun haft kunder, der har regnet i ordpriser. Men nu har jeg en kunde, der gerne vil have mine priser oplyst som linjetakst. Hvordan omregnes ordprisen til linjepris?
Hilsen fra
Gitte | | |
Anna Haxen Dánia Local time: 03:14 Tag (2005 óta) angol - dán + ... Så vidt jeg husker ... | Oct 30, 2009 |
... er en linje i den forbindelse lig med 55 anslag inklusive mellemrum.
Hilsen
Anna | | |
NetLynx Local time: 03:14 angol - dán + ... Meget groft - | Oct 31, 2009 |
- regner jeg med 8 ord pr. linie, men det er afhængigt af sprog og af teksttype.
Så prøv selv at tælle i en typisk tekst, hvor mange ord du får på 55 tegn incl. mellemrum.
Good luck
Erik | | |
Anna Haxen Dánia Local time: 03:14 Tag (2005 óta) angol - dán + ... Ikke helt ved siden af | Oct 31, 2009 |
Jeg plejer at regne med genemsnitligt ca. 6 anslag pr. ord, så med mellemrum passer 8 ord pr. linje udmærket. | | |
Ehhez a fórumhoz nincs külön moderátor kijelölve.
Ha a webhely szabályainak megsértését kívánja jelenteni, vagy segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba a
webhely munkatársaival ».
Omregning af ordpris til linjetakst
Anycount & Translation Office 3000 | Translation Office 3000
Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.
More info » |
|
Wordfast Pro | Translation Memory Software for Any Platform
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value
Buy now! » |
|