dorado

Bosnian translation: lampuga

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dorado
Bosnian translation:lampuga
Entered by: Ingrid Lovric

10:35 Oct 3, 2007
English to Bosnian translations [PRO]
Science - Zoology / fish species
English term or phrase: dorado
Coryphaena hippurus, surface-dwelling ray-finned fish found in off-shore tropical and subtropical waters worldwide. also known as dolphin, common dolphin-fish, mahi-mahi

Please note that I need not a scientific name, but a common word that is understandable for native speakers.

Thanks a lot in advance
Natalia Rim
lampuga
Explanation:
riblje-oko.hr - Morski svijetLampuga (Coryphaena hippurus) je jedna od rijetkih Jadranskih riba koju možete sresti u svim oceanima na svijetu. Njezina jedina bliska srodnica je mala ...
riblje-oko.hr/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=39 - 27k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

SLOBODNA DALMACIJA, NEDJELJA 16. rujna 2001. - VIKEND COCKTAILLatinski joj je naziv Coryphaena hippurus koji duguje karakterističnoj tupastoj glavi i zlatnim preljevima boja, te Coryphaena pelagica, koji, ...
arhiv.slobodnadalmacija.hr/20010916/prilozi.htm - 47k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

PRAVILNIK O KVALITETU I DRUGIM ZAHTEVIMA ZA RIBE, RAKOVE ...Lampuga (Coryphaena hippurus), preko 0,20, do 0,20. Lica (Lichia amia), preko 1, do 1. Luc (Euthynus alletteratus), bez obzira na masu, - ...
www.consumer.org.yu/propisi/savezni/ribe.htm - 120k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

MORELampuga (Coryphaena hippurus). Ukupno ulovljeno primjeraka: 1. Težina: 10 kg (skiper Lars Fuerberg, brod Viagra). Ukupno ulovljeno riba: 152 komada ...
www.ribolov.net/more93.htm - 20k
Selected response from:

Ingrid Lovric
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lampuga
Ingrid Lovric
4pučinka skakavica
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lampuga


Explanation:
riblje-oko.hr - Morski svijetLampuga (Coryphaena hippurus) je jedna od rijetkih Jadranskih riba koju možete sresti u svim oceanima na svijetu. Njezina jedina bliska srodnica je mala ...
riblje-oko.hr/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=39 - 27k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

SLOBODNA DALMACIJA, NEDJELJA 16. rujna 2001. - VIKEND COCKTAILLatinski joj je naziv Coryphaena hippurus koji duguje karakterističnoj tupastoj glavi i zlatnim preljevima boja, te Coryphaena pelagica, koji, ...
arhiv.slobodnadalmacija.hr/20010916/prilozi.htm - 47k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

PRAVILNIK O KVALITETU I DRUGIM ZAHTEVIMA ZA RIBE, RAKOVE ...Lampuga (Coryphaena hippurus), preko 0,20, do 0,20. Lica (Lichia amia), preko 1, do 1. Luc (Euthynus alletteratus), bez obzira na masu, - ...
www.consumer.org.yu/propisi/savezni/ribe.htm - 120k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

MORELampuga (Coryphaena hippurus). Ukupno ulovljeno primjeraka: 1. Težina: 10 kg (skiper Lars Fuerberg, brod Viagra). Ukupno ulovljeno riba: 152 komada ...
www.ribolov.net/more93.htm - 20k


Ingrid Lovric
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pučinka skakavica


Explanation:
...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search