parachute rockets

Polish translation: rakiety spadochronowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:parachute rockets
Polish translation:rakiety spadochronowe
Entered by: magdat

20:30 Apr 5, 2005
English to Polish translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: parachute rockets
pyrotechnic signal available to facilitate rescue operation
magdat
rakiety spadochronowe
Explanation:
W tratwie ratunkowej znajdziemy pławki dymne, pochodnie morskie czerwone, rakiety spadochronowe czerwone.

http://bezpiecznawoda.onet.pl/8482,1218501,artykuly.html
Selected response from:

Arkadiusz S
Grading comment
tak jest, dziekuje wszystkim za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1flary na spadochronach/spadochronowe
Michal Berski
4 +1rakiety spadochronowe
Arkadiusz S
4race
Maciej Andrzejczak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
flary na spadochronach/spadochronowe


Explanation:
albo same flary (zdaje się, że z założenia mają spadochron)

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead: flary świetlne - zdecydowanie
2 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
race


Explanation:
f; Naut (distress signal) raca

Race świetlne i hukowe przeznaczone do wystrzeliwania z pistoletów hukowych
i gazowych. race przeznaczone są do sygnalizowania zagrożeń jak również mogę ...
bron.pl/index.php?mnsubopt=199 - 45k

chodzi o race świetlne - te flary są niezręcznym dość tłumaczeniem. Raca ma konstrukcję spowalkniajacą spadanie, stąd to parachute...

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rakiety spadochronowe


Explanation:
W tratwie ratunkowej znajdziemy pławki dymne, pochodnie morskie czerwone, rakiety spadochronowe czerwone.

http://bezpiecznawoda.onet.pl/8482,1218501,artykuly.html

Arkadiusz S
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
tak jest, dziekuje wszystkim za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm: Tylko tak, żadne race, ani flary :http://www.umgdy.gov.pl/pium/ogloszenia/podglad?kod=kldgl9p7... Z żeglarskim pozdrowieniem. M.M. Jachtowy sternik morski, Instruktor Żeglarstwa P.Z.Ż.
6 mins
  -> Dziękuje




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search