Nominee Share Certificate

Serbian translation: potvrda o registrovanom vlasniku akcija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Nominee Share Certificate
Serbian translation:potvrda o registrovanom vlasniku akcija
Entered by: Mirjana Vlatkovic

06:57 Aug 16, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: Nominee Share Certificate
THIS IS TO CERTIFY THAT "Company II", New Zealand is the registered holder of 1000 (one thousand) Ordinary Shares in the Authorized Capital of "Company I".
Mirjana Vlatkovic
New Zealand
potvrda o registrovanom vlasniku akcija
Explanation:
http://www.crhov.rs/pravnaregulativa/sifarnik_hov.pdf

Pogledajte 2 str. u ovom šifrarniku!

Vidim da se pominju obične akcije, a ovo bi po meni bila potvrda o registrovanom vlasniku istih.
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Sertifikat o vlasnistvu nad akcijama
marijad
3potvrda o registrovanom vlasniku akcija
Natasa Djurovic


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nominee share certificate
Sertifikat o vlasnistvu nad akcijama


Explanation:
Sertifikat (share certificate) predstavljaju potvrdu o vlasništvi nad akcijama.
Nominee - nominalni vlasnik kompanije

Example sentence(s):
  • To je sertifikat o vlasništvu nad akcijama inostrane kompanije deponovanim kod ovlašćene banke, kojima bi se trgovalo na sekundarnom tržištu.
  • Tek tada će vlasnik dobiti sertifikat o vlasništvu nad akcijama konkretnog preduzeća.

    Reference: http://www.ekapija.co.rs/website/sr/page/119922
    Reference: http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2001/07/23/srpski/E010...
marijad
Serbia
Native speaker of: Serbo-Croat
Notes to answerer
Asker: Hvala, Marija!


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nominee share certificate
potvrda o registrovanom vlasniku akcija


Explanation:
http://www.crhov.rs/pravnaregulativa/sifarnik_hov.pdf

Pogledajte 2 str. u ovom šifrarniku!

Vidim da se pominju obične akcije, a ovo bi po meni bila potvrda o registrovanom vlasniku istih.

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Hvala, Nataša!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search