Cabinet heater

Bulgarian translation: топловъздушен агрегат

English term or phrase:Cabinet heater
Bulgarian translation:топловъздушен агрегат
Entered by: Atanaska Ivanova-Massart

22:53 Nov 30, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / industrial heaters
English term or phrase: Cabinet heater
Звучи ли добре да се преведе като
Отоплител тип "шкаф"?
На мен ми звучи тромаво, но точно такива са на външен вид.
Atanaska Ivanova-Massart
Luxembourg
топловъздушен агрегат
Explanation:
Така са го превели колеги в този линк: http://www.rg-inc.com/bulgarian/Cabinet-heater-BG.htm
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
ще избера този вариант, стои добре в моя контекст. Много благодаря за предложението, както и на всички от вас, които решиха да помислят по въпроса заедно с мен.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4отоплителен шкаф
Mihaela Boteva
3 +2топловъздушен агрегат
Trufev


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
cabinet heater
отоплителен шкаф


Explanation:
Не съм много сигурна, че това е търсеният термин, но се среща.

Дано да е от помощ, :)
Михаела


    Reference: http://www.bulgariaconstruction.com/bg/index.php?act=1&i_id=...
Mihaela Boteva
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Aleksandrova
6 hrs
  -> Благодаря.

agree  Ludwig Chekhovtsov
12 hrs
  -> Благодаря.

agree  Could-you: OK. No zashto "shkaf"?Moje bi modul, agregat??
22 hrs
  -> Благодаря. Не смятам, че агрегат е подходящо в случая, модул - може би. Шкаф дава представа за големина и форма.

agree  atche84
2 days 9 hrs
  -> Благодаря.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
cabinet heater
топловъздушен агрегат


Explanation:
Така са го превели колеги в този линк: http://www.rg-inc.com/bulgarian/Cabinet-heater-BG.htm

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 152
Grading comment
ще избера този вариант, стои добре в моя контекст. Много благодаря за предложението, както и на всички от вас, които решиха да помислят по въпроса заедно с мен.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  temenujka: Така звучи много по-добре
13 hrs

agree  majmunka
1 day 8 hrs