KudoZ home » English to Dutch » Other

cool

Dutch translation: vet, gaaf, tof of onvertaald laten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cool
Dutch translation:vet, gaaf, tof of onvertaald laten
Entered by: Jos Essers

17:08 Dec 12, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: cool
Well, because he's cool
Frank Hesse
Australia
vet, gaaf, tof of onvertaald laten
Explanation:
Hoi Frank,
Als je het per se wil vertalen met een Nederlandse term kun je kiezen voor
vet, gaaf, tof
Maar ik ben het met Linda eens dat je het ook heel goed onvertaald kan laten.
Groetjes
Ellemiek
Selected response from:

Ellemiek Drucker
Grading comment
Dank je Ellemiek

Frank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3coolLinda Ferwerda
3vet, gaaf, tof of onvertaald laten
Ellemiek Drucker


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
cool


Explanation:
Onvertaald laten. Wordt ook in NL gebruikt.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacki: Inderdaad, ook met name bij personen
24 mins

agree  FrancescaJ: Ben ik het mee eens
2 hrs

agree  Ineke Hardy
10 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vet, gaaf, tof of onvertaald laten


Explanation:
Hoi Frank,
Als je het per se wil vertalen met een Nederlandse term kun je kiezen voor
vet, gaaf, tof
Maar ik ben het met Linda eens dat je het ook heel goed onvertaald kan laten.
Groetjes
Ellemiek

Ellemiek Drucker
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 57
Grading comment
Dank je Ellemiek

Frank