KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

to stream

Dutch translation: doorvoeren


15:56 Jan 29, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: to stream
If you are printing multiple labels for the same product you should stream the paper.

Label/receipt printer (as part of retail scale)

Weet iemand toevallig welk werkwoord dit in het Nederlands is? Alvast bedankt.
Shayna Barby
Dutch translation:doorvoeren
Explanation:
Ik zou het niet in het werkwoord zoeken, maar in de beschrijving van het type papier of de etiketten (wat in het Engels misschien wel impliciet blijft).
Het gaat duidelijk om kettingformulieren met etiketten die doorlopend worden ingevoerd, dus ik zou het hebben over "kettingformulieren doorvoeren"
Selected response from:

Massimo Lencioni
Grading comment
Hartelijk dank voor je antwoord.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1doorvoeren
Massimo Lencioni
3in een constante stroom invoeren
Jacki


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
in een constante stroom invoeren


Explanation:
Volgens mij heb je hier in het NL niet één woord voor. Ze bedoelen denk ik zoiets als `in een constante stroom invoeren'.

HTH

Jacki

Jacki
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 222

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
doorvoeren


Explanation:
Ik zou het niet in het werkwoord zoeken, maar in de beschrijving van het type papier of de etiketten (wat in het Engels misschien wel impliciet blijft).
Het gaat duidelijk om kettingformulieren met etiketten die doorlopend worden ingevoerd, dus ik zou het hebben over "kettingformulieren doorvoeren"

Massimo Lencioni
Native speaker of: Italian
PRO pts in pair: 60
Grading comment
Hartelijk dank voor je antwoord.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda
12 hrs