KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

maternal pang

Polish translation: potrzeba macierzyństwa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:maternal pang
Polish translation:potrzeba macierzyństwa
Entered by: dinde

10:07 Feb 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: maternal pang
nigdy nie doświadczyłam maternal pang

s.o.s., pustkę czuję, pustkę, help plis
dinde
potrzeba macierzyństwa
Explanation:
sugestia - jeśli nie chce dziecie to nie czuje potrzeby...
Selected response from:

Agnieszka Majchrzak
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1potrzeba macierzyństwa
whole grain
3 +1potrzeba macierzyństwa
Agnieszka Majchrzak
3matczyne cierpienieAgaM25
3odczucia macierzynskie
iseult


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
matczyne cierpienie


Explanation:
pang może być jeszcze jako rozpacz, zmartwienie
nie wiem czy to dobry trop bo za mało kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at   31 min (2008-02-18 10:38:57 GMT)
--------------------------------------------------

to jeżeli nie chciała dzieci to może chodzi o instynkt macierzyński, ale w tym momencie zgaduje bo pang to ból, rozpacz

AgaM25
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: nie to w sensie, ze ona nie chciala dzieci. Przepraszam, ze niedopowiedziałam.


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
potrzeba macierzyństwa


Explanation:
sugestia - jeśli nie chce dziecie to nie czuje potrzeby...

Agnieszka Majchrzak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: potrzeba macierzyństwa
10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odczucia macierzynskie


Explanation:
choc kontekst troche mylacy, to chyba tak najlepiej to tlumaczyc...


    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz...
    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&aq=t&ie=UTF-...
iseult
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
potrzeba macierzyństwa


Explanation:
nigdy nie doświadczyłam potrzeby macierzyństwa
ew. instynktu macierzyńskiego

whole grain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 86

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zofia Wislocka: ze wskazaniem na instynkt macierzynski :))
58 mins
  -> dzięki :) ze wskazaniem na bardzo ;)

neutral  Polangmar: Nie rozumiem - obie te propozycje są powyżej...
8 hrs