multi-stage approval

Romanian translation: aprobare cu mai multe conditii

English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: multi-stage approval
omologare etapizată
Cristina Todor
Romanian translation:aprobare cu mai multe conditii
Explanation:
Cred ca poate fi o posibilitate,depinde de context.

--------------------------------------------------
Note added at 25 minute (2006-11-23 13:54:17 GMT)
--------------------------------------------------

sau "aprobare in mai multe etape"
Selected response from:

divas
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3aprobare cu mai multe conditii
divas
4proces de aprobare pe etape
Anca Nitu


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
aprobare cu mai multe conditii


Explanation:
Cred ca poate fi o posibilitate,depinde de context.

--------------------------------------------------
Note added at 25 minute (2006-11-23 13:54:17 GMT)
--------------------------------------------------

sau "aprobare in mai multe etape"

divas
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Sau stadii/multistadială
42 mins
  -> Multumesc!

agree  Bogdan Burghelea: Votez pentru "multistadiala"
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Could-you
4 hrs
  -> Multumesc!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proces de aprobare pe etape


Explanation:
alt fel de a zice...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256