KudoZ home » English to Serbian » Electronics / Elect Eng

wire ramp

Serbian translation: nagib kontaktnih vodova na krajevima


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wire ramp
Serbian translation:nagib kontaktnih vodova na krajevima
Entered by: Dejan Škrebić

07:03 Dec 3, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: wire ramp
Врста заштите за електроводиче/проводнике. Имам већ кабловске каналице, регале и слично. Постоји ли трећи израз?
Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
nagib kontaktnih vodova na krajevima
Explanation:
MEĐUNARODNI ELEKTROTEHNIČKI IEC REČNIK,
Savezni zavod za standardizaciju, Beograd, 1996.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-03 09:20:54 GMT)
--------------------------------------------------

MEĐUNARODNI ELEKTROTEHNIČKI IEC REČNIK,
Savezni zavod za standardizaciju, Beograd, 1996.
Selected response from:

Dragomir Perovic
Serbia
Grading comment
Хвала.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nagib kontaktnih vodova na krajevima
Dragomir Perovic
4rampa provodnika
Goran & Snežana Erdei


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rampa provodnika


Explanation:
Ovo je čisto ideja. Možda će neko imati bolje rešenje...

Goran & Snežana Erdei
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
nagib kontaktnih vodova na krajevima


Explanation:
MEĐUNARODNI ELEKTROTEHNIČKI IEC REČNIK,
Savezni zavod za standardizaciju, Beograd, 1996.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-03 09:20:54 GMT)
--------------------------------------------------

MEĐUNARODNI ELEKTROTEHNIČKI IEC REČNIK,
Savezni zavod za standardizaciju, Beograd, 1996.

Dragomir Perovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 35
Grading comment
Хвала.