KudoZ home » English to Ukrainian » Law (general)

court of record

Ukrainian translation: суд письмового судочинства


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:court of record
Ukrainian translation:суд письмового судочинства
Entered by: maxomel

19:24 Jul 5, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / phrase
English term or phrase: court of record
is there a term in Ukrainian?
maxomel
суд письмового судочинства
Explanation:
суд письмового судочинства

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2007-07-05 20:09:51 GMT)
--------------------------------------------------

ЗАКОН УКРАЇНИФормат файла: Microsoft Word - В виде HTML
Перекладачем є особа, яка вільно володіє мовою, якою здійснюється господарське судочинство, та іншою мовою, знання якої необхідне для усного або письмового ...
gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc34?id=& pf3511=28904&pf35401=99098 - Похожие страницы
Selected response from:

Myron Netchypor
Ukraine
Grading comment
thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1суд письмового судочинства
Myron Netchypor
4суд загальної юрисдикціїUAUSA
4судочинство шляхом листування
Vitaliy Shkonda
3суд письмового провадження
Alexey Pylov


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
суд письмового провадження


Explanation:
Чому б нi?

Alexey Pylov
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
суд письмового судочинства


Explanation:
суд письмового судочинства

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2007-07-05 20:09:51 GMT)
--------------------------------------------------

ЗАКОН УКРАЇНИФормат файла: Microsoft Word - В виде HTML
Перекладачем є особа, яка вільно володіє мовою, якою здійснюється господарське судочинство, та іншою мовою, знання якої необхідне для усного або письмового ...
gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc34?id=& pf3511=28904&pf35401=99098 - Похожие страницы

Myron Netchypor
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Grading comment
thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Solomia
8 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
судочинство шляхом листування


Explanation:
Можливо так: судочинство шляхом листування

Vitaliy Shkonda
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

260 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
суд загальної юрисдикції


Explanation:
"Письмове провадження" тобто письмовий розгляд справи, коли "всі особи, які беруть участь у справі" заявили "клопотання про розгляд справи за її відсутності" (стаття 122 Кодексу адміністративного судочинства) не має жодного відношення до терміну "court of record".

Найчастіше (зараз майже завжди) court of record (на відміну від court not of record) співпадає з court of general jurisdiction.

Прикладами "court not of record" є: суд мирового судді, деякі адміністративні трибунали.

Якщо треба більш дослівний (чи більш історично точний) переклад можна використовувати мої самороби:

протокольний суд

чи описово:

суд, що веде протокольні записи

--------------------------------------------------
Note added at 260 days (2008-03-22 01:10:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

ще

суд протокольного провадження;


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Court_of_record
    Reference: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=3&nreg=2...
UAUSA