Trittschemel

Croatian translation: klupica za penjanje/stolčić

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Trittschemel
Croatian translation:klupica za penjanje/stolčić
Entered by: Ivana Kahle

10:29 Nov 19, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
German term or phrase: Trittschemel
...nabrajanje
Nenad Beganovic
klupica/stolčić za penjanje
Explanation:
Po zagrebački se to kaže "šamrlek" :-)
Klupica - jer oblikom više liči na klupu, a stolčić - jer se na to može i sjesti (npr. kad se vežu žniranci).
Ako se radi o proizvodima za djecu, kao npr. ovdje:
http://www.preis.de/produkte/Trittschemel-div-Hersteller/108...
onda se može dodati i pridjev "dječja" - dakle dječja klupica za penjanje - klinci to jako vole jer mogu sami sjesti na WC-školjku i sami oprati ruke.

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2009-11-19 11:19:21 GMT)
--------------------------------------------------

Zapravo, bolje bi bilo reći KLUPICA ZA PENJANJE/STOLČIĆ, jer na stolčić se ne penje, barem ne po definiciji.
Selected response from:

Ivana Kahle
Germany
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dječja klupica za penjanje
Daniel Rušev
4podnožje (nogama)
Bozidar Brtan
3klupica/stolčić za penjanje
Ivana Kahle
3podnožnik
Ante Radocaj


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podnožnik


Explanation:
Ili možda opet "klupica".

Ante Radocaj
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klupica/stolčić za penjanje


Explanation:
Po zagrebački se to kaže "šamrlek" :-)
Klupica - jer oblikom više liči na klupu, a stolčić - jer se na to može i sjesti (npr. kad se vežu žniranci).
Ako se radi o proizvodima za djecu, kao npr. ovdje:
http://www.preis.de/produkte/Trittschemel-div-Hersteller/108...
onda se može dodati i pridjev "dječja" - dakle dječja klupica za penjanje - klinci to jako vole jer mogu sami sjesti na WC-školjku i sami oprati ruke.

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2009-11-19 11:19:21 GMT)
--------------------------------------------------

Zapravo, bolje bi bilo reći KLUPICA ZA PENJANJE/STOLČIĆ, jer na stolčić se ne penje, barem ne po definiciji.

Ivana Kahle
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala :-)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podnožje (nogama)


Explanation:
Mislim da je prvi link dovoljan kao objašnjenje!

Example sentence(s):
  • Zahvaljujući ovom pomagaču (podnožje) i najviši ormari i regali u domaćinstvu postaju lako dostupni.

    Reference: http://rotho-hr.com/uploads/tx_dkdcolumnsflex/trittschemel.j...
    Reference: http://www.bibliacatolica.com.br/busca/12/1/podno%9Eje
Bozidar Brtan
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

1 day 54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dječja klupica za penjanje


Explanation:
Damit werden Waschbecken und Toilette kinderleicht erreichbar! Der Schemel wurde speziell für die Bedürfnisse von Kleinkindern entwickelt. Standsicher und rutschfest dank Noppenbeschichtung.


    Reference: http://www.mytoys.de/catalog/show/KID/de-mt.ba.ca02.11.05/
Daniel Rušev
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search