Muss

Greek translation: απόλυτα απαραίτητα για τέλειο ήχο

11:37 Jun 21, 2004
German to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Muss
Equalizer sind fuer den perfekten Klang ein absolutes Muss.
marina2002
Greek translation:απόλυτα απαραίτητα για τέλειο ήχο
Explanation:
προσωπικά πιστεύω ότι εδώ (και κατά κανόνα στα διαφημιστικά κείμενα) σημασία δεν έχουν τόσο οι λέξεις, αλλά το νόημα και το ύφος- απόλυτο και μαστ μου πέφτει λιγάκι πολύ, να σου πω την αλήθεια...Προτείνω το λητό, εύκολα κατανοητό...
Αν πάλι θες να εντυπωσιάσεις, Μαρινάκι, διάλεξε>
Το απόλυτο ΜΑΣΤ για τέλειο ήχο (62 γκουγκαρισματα... Χριστίνα λεει μπλιαχ)
η απόλυτη/ απαραίτητη προϋπόθεση (π.χ. www.infostore.gr/ modules.php?name=News&file=article&sid=38)

Selected response from:

Christina Emmanuilidou
Grading comment
αυτό ήθελα. Thanks σε όλους.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5εντελώς απαραίτητοι
Konstantinos Tsanakas
4απόλυτα απαραίτητα για τέλειο ήχο
Christina Emmanuilidou
4είναι εκ των ων ουκ άνευ
Maria Ferstl


Discussion entries: 3





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
είναι εκ των ων ουκ άνευ


Explanation:
.

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
απόλυτα απαραίτητα για τέλειο ήχο


Explanation:
προσωπικά πιστεύω ότι εδώ (και κατά κανόνα στα διαφημιστικά κείμενα) σημασία δεν έχουν τόσο οι λέξεις, αλλά το νόημα και το ύφος- απόλυτο και μαστ μου πέφτει λιγάκι πολύ, να σου πω την αλήθεια...Προτείνω το λητό, εύκολα κατανοητό...
Αν πάλι θες να εντυπωσιάσεις, Μαρινάκι, διάλεξε>
Το απόλυτο ΜΑΣΤ για τέλειο ήχο (62 γκουγκαρισματα... Χριστίνα λεει μπλιαχ)
η απόλυτη/ απαραίτητη προϋπόθεση (π.χ. www.infostore.gr/ modules.php?name=News&file=article&sid=38)



Christina Emmanuilidou
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
αυτό ήθελα. Thanks σε όλους.

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
εντελώς απαραίτητοι


Explanation:
./

Konstantinos Tsanakas
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search