zgloszono SAE do sponsora badania bez odślepiania próby

English translation: SAE was reported to the sponsor without unblinding the study (data, codes)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zgloszono SAE do sponsora badania bez odślepiania próby
English translation:SAE was reported to the sponsor without unblinding the study (data, codes)
Entered by: magdat

23:20 Apr 8, 2005
Polish to English translations [PRO]
Medical: Pharmaceuticals
Polish term or phrase: zgloszono SAE do sponsora badania bez odślepiania próby
szczerze powiem nie kojarze o co chodzi
magdat
SAE was reported to the sponsor without unblinding the study (data, codes)
Explanation:
Michał wyja¶nił o co chodzi, a tu propozycja tłumaczenia tego zwrotu
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
michalowi dziekuje za wyjasnienie, mam nadzieje, ze nie poczujesz sie dotkniety faktem, ze wybiore propozycje z tlumaczeniem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2niżej
Michal Berski
5 +1SAE was reported to the sponsor without unblinding the study (data, codes)
Piotr Sawiec


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zgloszono SAE do sponsora badania bez odślepiania próby
niżej


Explanation:
To trochę żargon:
Sponsorowi zgłoszono poważne działanie niepożądane (Serious Adverse Event), ale bez naruszania warunków slepej próby, tzn. lekarze dalej nie wiedzą, co dostaje pacjent, u którego wystąpiło SAE.

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 102

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Sawiec: trochę żargon, dobre sobie, typowy przykład za¶miecania języka kalkami z angielskiego, w rozmowie przejdzie, ale na pi¶mie kole oko jak mało co, czasami nawet lekarzy za¶lepiaj±, a co oni biedni winni
1 hr
  -> dzięki :)

agree  Kalip: 'odslepianie' to prawdziwy rarytas jezykowy, naprawde gratuluje autorowi ;)
7 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zgloszono SAE do sponsora badania bez od¶lepiania próby
SAE was reported to the sponsor without unblinding the study (data, codes)


Explanation:
Michał wyja¶nił o co chodzi, a tu propozycja tłumaczenia tego zwrotu

Piotr Sawiec
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 146
Grading comment
michalowi dziekuje za wyjasnienie, mam nadzieje, ze nie poczujesz sie dotkniety faktem, ze wybiore propozycje z tlumaczeniem

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalip
5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search