KudoZ home » English to Greek » Advertising / Public Relations

regional and district cities

Greek translation: περιφερειακές και επαρχιακές πόλεις


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:regional and district cities
Greek translation:περιφερειακές και επαρχιακές πόλεις
Entered by: Vicky Papaprodromou

13:00 Mar 12, 2004
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: regional and district cities
Do you also provide tuition in towns where you do not have an office?

We are based in all regional and several district cities, and we work in collaboration with external teachers throughout the XXX (country).
Katerina Kallitsi
περιφερειακές και επαρχιακές πόλεις
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-03-12 13:09:15 GMT)
--------------------------------------------------

Έτσι οι φροντιστές αποφάσισαν πλέον να δράσουν μόνοι τους και να κινητοποιήσουν τις εισαγγελικές αρχές πέραν των εκπαιδευτικών, ώστε κάποτε να λυθεί το πρόβλημα που, όπως λένε, γιγαντώθηκε τα τελευταία 2-3 χρόνια ειδικά στις περιφερειακές πόλεις (όπου όμως αποκαλύπτεται και πιο εύκολα καθώς οι κοινωνίες είναι πιο κλειστές), επειδή η προφορική βαθμολογία του μαθητή συνυπολογίζεται για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Παρά την πρόβλεψη του νόμου ότι αν ο προφορικός με τον γραπτό βαθμό απέχουν πάνω από 3 μονάδες, τότε ο προφορικός προσαρμόζεται στον γραπτό ώστε να μην απέχουν περισσότερο, εν τούτοις αυτό δεν λύνει το πρόβλημα. Επειδή, κατά τους φροντιστές, τα θέματα των περυσινών λ.χ. εξετάσεων ήταν τόσο εύκολα, ώστε πάρα πολλοί μαθητές έγραψαν καλά, είχαν και καλούς προφορικούς βαθμούς, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αυτός ο «συνωστισμός» αριστούχων, που ως γνωστόν απέκλεισε μαθητές με μέσο όρο 19,2 από την εισαγωγή στη σχολή της πρώτης τους προτίμησης.

Και όχι μόνον αυτό, λένε οι φροντιστές, αλλά ακόμα και σε 9 περιπτώσεις καθηγητών που είχαν συλληφθεί επ\' αυτοφώρω από το ΣΔΟΕ τον περασμένο Ιούνιο σε διάφορες επαρχιακές πόλεις να παραδίδουν παρανόμως ιδιαίτερα (θέμα που είχαν αποκαλύψει και πάλι «ΤΑ ΝΕΑ» στις 25/6/1999), οι ποινές που τελικά τους επιβλήθηκαν ήταν αστείες: δύο καθηγητές από τη Ρόδο, με 8 και 3 μαθητές αντίστοιχα σε ιδιαίτερο τιμωρήθηκαν με... 3 ημέρες στέρηση μισθού (!), ένας από τον Έβρο σε αργία 7 μηνών και οι υπόλοιποι (σε Βόλο, Κόρινθο, Κυπαρισσία, Μεσσηνία, κ.ά.) με ποινές αργίας από 20 ημέρες έως 2,5 μήνες, τη στιγμή που ο νόμος προβλέπει για τέτοιες περιπτώσεις ακόμα και την ποινή της οριστικής παύσης. Σήμερα όμως, όλοι αυτοί οι καθηγητές βρίσκονται στις θέσεις τους.

http://www.fr-alpha.gr/KryfaFrontistiria.htm
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ, Βίκυ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8περιφερειακές και επαρχιακές πόλεις
Vicky Papaprodromou
4επαρχιακές πόλεις και στα περίχωραSophia Fourlari


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
επαρχιακές πόλεις και στα περίχωρα


Explanation:
Αν κατάλαβα καλά η εταιρία έχει αντιπροσώπους και στην επαρχία και σε περιοχές κοντά στην πόλη όπου εδρεύει;


Sophia Fourlari
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
περιφερειακές και επαρχιακές πόλεις


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-03-12 13:09:15 GMT)
--------------------------------------------------

Έτσι οι φροντιστές αποφάσισαν πλέον να δράσουν μόνοι τους και να κινητοποιήσουν τις εισαγγελικές αρχές πέραν των εκπαιδευτικών, ώστε κάποτε να λυθεί το πρόβλημα που, όπως λένε, γιγαντώθηκε τα τελευταία 2-3 χρόνια ειδικά στις περιφερειακές πόλεις (όπου όμως αποκαλύπτεται και πιο εύκολα καθώς οι κοινωνίες είναι πιο κλειστές), επειδή η προφορική βαθμολογία του μαθητή συνυπολογίζεται για την εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Παρά την πρόβλεψη του νόμου ότι αν ο προφορικός με τον γραπτό βαθμό απέχουν πάνω από 3 μονάδες, τότε ο προφορικός προσαρμόζεται στον γραπτό ώστε να μην απέχουν περισσότερο, εν τούτοις αυτό δεν λύνει το πρόβλημα. Επειδή, κατά τους φροντιστές, τα θέματα των περυσινών λ.χ. εξετάσεων ήταν τόσο εύκολα, ώστε πάρα πολλοί μαθητές έγραψαν καλά, είχαν και καλούς προφορικούς βαθμούς, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αυτός ο «συνωστισμός» αριστούχων, που ως γνωστόν απέκλεισε μαθητές με μέσο όρο 19,2 από την εισαγωγή στη σχολή της πρώτης τους προτίμησης.

Και όχι μόνον αυτό, λένε οι φροντιστές, αλλά ακόμα και σε 9 περιπτώσεις καθηγητών που είχαν συλληφθεί επ\' αυτοφώρω από το ΣΔΟΕ τον περασμένο Ιούνιο σε διάφορες επαρχιακές πόλεις να παραδίδουν παρανόμως ιδιαίτερα (θέμα που είχαν αποκαλύψει και πάλι «ΤΑ ΝΕΑ» στις 25/6/1999), οι ποινές που τελικά τους επιβλήθηκαν ήταν αστείες: δύο καθηγητές από τη Ρόδο, με 8 και 3 μαθητές αντίστοιχα σε ιδιαίτερο τιμωρήθηκαν με... 3 ημέρες στέρηση μισθού (!), ένας από τον Έβρο σε αργία 7 μηνών και οι υπόλοιποι (σε Βόλο, Κόρινθο, Κυπαρισσία, Μεσσηνία, κ.ά.) με ποινές αργίας από 20 ημέρες έως 2,5 μήνες, τη στιγμή που ο νόμος προβλέπει για τέτοιες περιπτώσεις ακόμα και την ποινή της οριστικής παύσης. Σήμερα όμως, όλοι αυτοί οι καθηγητές βρίσκονται στις θέσεις τους.

http://www.fr-alpha.gr/KryfaFrontistiria.htm

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Ευχαριστώ, Βίκυ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
0 min
  -> Ευχαριστώ, Νάντια!

agree  Elena Petelos
2 mins
  -> Ευχαριστώ, Έλενα!

agree  sassa: :)
17 mins
  -> Ευχαριστώ, Σάσα!

agree  Lamprini Kosma
26 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Valentini Mellas
33 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  xxxx-Translator
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Στέλλα!

agree  Dionysia
3 hrs
  -> Eυχαριστώ, Διονυσία!

agree  elzosim
3 hrs
  -> Eυχαριστώ!