KudoZ home » English to Hungarian » Other

intuitive

Hungarian translation: könnyen kezelhető


10:51 Feb 21, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Other / talán számítástechnika
English term or phrase: intuitive
A publication module provides an intuitive interface to enable end-users to search for digital cultural heritage with their Web browser.
Dora Miklody
Hungary
Hungarian translation:könnyen kezelhető
Explanation:
itt szerintem ezt jelenti...
Selected response from:

xxxzsuzsa369
Grading comment
Attila gálánsan lemondott a javadra :), de mindenkinek köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4intuitív
Balázs Sudár
4 +2könnyen kezelhetőxxxzsuzsa369
4 +1könnyen kezelhető
Attila Hajdu


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
könnyen kezelhető


Explanation:
itt szerintem ezt jelenti...

xxxzsuzsa369
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Attila gálánsan lemondott a javadra :), de mindenkinek köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Hajdu: Hát ez jó! Pacsit! :)
0 min

agree  Judit Darnyik
2 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
könnyen kezelhető


Explanation:
Szerintem segítség nélkül eligazodsz a FF kezelésében.

Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxzsuzsa369: High five! (a pacsi angolul?)
4 mins

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
intuitív


Explanation:
Csak a rend kedvéért írom le, hogy az intuitív interfész (sokszor) többet jelent könnyen kezelhető (easy-to-use) felhasználói felületnél , valamilyen extra szolgáltatást is takar, pl. navigációs lehetőséget, böngészőt, profil létrehozási lehetőséget... stb.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 107

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kinga Elsewesi-Korcsmaros
15 mins
  -> Köszönöm!

agree  Péter Tófalvi
1 hr
  -> Köszönöm!

agree  xxxzsuzsa369: Elég ronda, de tényleg van rá jó pár találat: http://www.google.hu/search?hl=hu&ie=ISO-8859-2&q="intuitv in...
1 hr
  -> Köszönöm! Tényleg ronda (ráadásul nem is finom :)

agree  Iosif JUHASZ
2 hrs
  -> Köszönöm!