KudoZ home » English to Polish » Marketing

an account handler

Polish translation: doradca klienta


22:16 Jan 17, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: an account handler
promotional marketing
bersiu
Poland
Polish translation:doradca klienta
Explanation:
propozycja
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1doradca klienta
lim0nka
3opiekun klienta
Romuald Pawlikowski
3przedstawiciel handlowy
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przedstawiciel handlowy


Explanation:
13. ? account handler = przedstawiciel handlowy (?) (6) ixtlilto,
06.01.04, 21:46. ? TELC (5) Gość: o, 06.01.04, 18:02. ? Czat ...
www1.gazeta.pl/forum/ 790620,30353,790602.html?&f=517

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
doradca klienta


Explanation:
propozycja

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: choć to generalnie na to samo wychodzi co przedstawiciel handlowy ale raczej jest bliżesze opisom stanowisk, które można znaleźć na angielskich stronach firm rekrutacyjnych
15 mins
  -> marketing to również kwestia nazywania stanowisk :) osobiście wolę rozmawiać z doradcą niż przedstawicielem ;)

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opiekun klienta


Explanation:
zakładam że account handler to mniej więcej to samo co account manager

a to zostało już wyjaśnione w pytaniu:

http://www.proz.com/?sp=h&id=281050&keyword=account manager

jest tam dokładniej

opiekun/doradca klienta

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713