KudoZ home » English to Polish » Other

satellite tournaments

Polish translation: turnieje satelitarne


08:03 Jul 6, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
/ tenis
English term or phrase: satellite tournaments
And then part of that was to, you know to, play tennis, all year round and to play in the satellite tournaments and, my aspirations at the time were to be a pro tennis player.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:turnieje satelitarne
Explanation:
"Na początku był to skromny turniej satelitarny, ale dorastał pomyślnie i już
w 1997 r. dorósł do rangi challenge'u ATP z pulą 150 tys. dolarów"

"wystartował tylko w
4 turniejach satelitarnych 1995: wygrał turniej satelitarny Baltic Satellite "
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki. Miałam nadzieję, że jest na to jeszcze jakaś (brzmiąca bardziej po polsku) nazwa, ale ta "ranga challenge'u" pozbawiła mnie złudzeń. :(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2turnieje satelitarne
leff
5turnieje satelitarne
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
turnieje satelitarne


Explanation:
"Na początku był to skromny turniej satelitarny, ale dorastał pomyślnie i już
w 1997 r. dorósł do rangi challenge'u ATP z pulą 150 tys. dolarów"

"wystartował tylko w
4 turniejach satelitarnych 1995: wygrał turniej satelitarny Baltic Satellite "


    Reference: http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_010918/sport/spo...
    Reference: http://www.tenisklub.pl/swiat/sylwetki/mezczyzni/norman_magn...
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki. Miałam nadzieję, że jest na to jeszcze jakaś (brzmiąca bardziej po polsku) nazwa, ale ta "ranga challenge'u" pozbawiła mnie złudzeń. :(

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dziadosz
20 mins

agree  Maciej Andrzejczak: tak jest, ale niestety za słabo gram by w nich wystartować :((
40 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
turnieje satelitarne


Explanation:
oj, tak właśnie się nazywaja. Cos się nawet w Polsce odbywa, ale kawa ejszcze nie zacząła działać :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743