KudoZ home » English to Romanian » Poetry & Literature

put on the style

Romanian translation: A face pe cuminţica (mironosiţa, sfânta); a-şi da aere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:put on the style
Romanian translation:A face pe cuminţica (mironosiţa, sfânta); a-şi da aere
Entered by: lucca

07:32 Sep 22, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: put on the style
Context:

"Sweet sixteen goes to church
Just to see the boys
Laughs and screams and giggles
At every little noise
Turns her face a little
And turns her head awhile
But everybody knows she's
Only putting on the style "

O idee aş avea eu, dar nu sunt sigur. Cred că e sinonim cu "show off", adicătelea codana de 16 anişori se fâţâie prin faţa evlavioşilor băieţi de la biserică, dar nu sunt sigur. Aştept ideile voastre.
Mulţumesc.
Cristian Brinza
Romania
A face pe cuminţica (mironosiţa, sfânta)
Explanation:
Sau
Dar ştie bine fiecare
Că asta-i doar de ochii lumii.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Răspunsul lui Lucian se potriveşte mai bine contextului meu. Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3A face pe cuminţica (mironosiţa, sfânta)lucca
4 +2Îşi dă aere./ Face pe nebuna.
MMFORREST


Discussion entries: 3





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
A face pe cuminţica (mironosiţa, sfânta)


Explanation:
Sau
Dar ştie bine fiecare
Că asta-i doar de ochii lumii.


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Răspunsul lui Lucian se potriveşte mai bine contextului meu. Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Surmei
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Irina Adams
6 hrs
  -> Mulţumesc

neutral  Anca Nitu: NU cumintica , tocmai inversul.... , face pe nebuna sa para ca are un stil personal, o atitudine adulta fata de prostiile celolalti adolescenti :)
10 hrs

agree  Cristiana Coblis: joacă teatru, face pe interesanta
1 day14 hrs
  -> Mulţumesc!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Îşi dă aere./ Face pe nebuna.


Explanation:
L-am consultat pe sotul meu.

MMFORREST
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: face pe sofisticata, are un aer adult, afiseaza un stil personal samd :)
3 hrs

agree  Mihaela Ghiuzeli: Isi da aere ca sa atraga atentia baietilor.
7 hrs