KudoZ home » English to Turkish » Human Resources

Sourcing Group Management

Turkish translation: Satın alma grubu yönetimi


11:31 Mar 16, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: Sourcing Group Management
Bu da başka bir konu başlığı...Ne anlama geldiğini anladım ama türkçede buna uygun bir terim olup olamdığını bilmiyorum
mustafa karabiber
Turkish translation:Satın alma grubu yönetimi
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-03-16 11:44:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.ie/search?hl=en&q=grubu yönetimi&meta=

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-03-16 11:45:52 GMT)
--------------------------------------------------

GAP International Sourcing’in (SIG) Satın Alma Grubu’nun dünyadaki diğer üç başkan yardımcısı ise Hongkonglu
http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2005/08/17/688086.asp

http://www.tureng.com/?key=sourcing&komut=go

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2007-03-16 11:46:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.programlama.com/sys/c2html/view.php3?DocID=3093
Selected response from:

Mehmet Hascan
Ireland
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Satın alma grubu yönetimi
Mehmet Hascan
5kaynak temin grup yonetimideltaturkey
4 +1Tedarik Grup YönetimiSena Nomak


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sourcing group managment
Tedarik Grup Yönetimi


Explanation:
Tedarik Grup Yönetimi ya da Tedarik Grubu Yönetimi kullanilabilir. Bu hali ile referans bulamadim ancak Supply Chain Management - Tedarik Zinciri Yönetimi'ni referans alabilirsiniz diye dusunuyorum...

Sena Nomak
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Faruk Atabeyli
12 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
sourcing group management
Satın alma grubu yönetimi


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-03-16 11:44:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.ie/search?hl=en&q=grubu yönetimi&meta=

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-03-16 11:45:52 GMT)
--------------------------------------------------

GAP International Sourcing’in (SIG) Satın Alma Grubu’nun dünyadaki diğer üç başkan yardımcısı ise Hongkonglu
http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2005/08/17/688086.asp

http://www.tureng.com/?key=sourcing&komut=go

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2007-03-16 11:46:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.programlama.com/sys/c2html/view.php3?DocID=3093

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istanbul Trans
48 mins
  -> teşekkür ederim.

agree  Taner Göde
1 hr
  -> teşekkür ederim.

agree  DehaTranslation
1 hr
  -> teşekkür ederim.

agree  Faruk Atabeyli: purchasing ve sourcing ayrı şeyler
12 hrs
  -> teşekkür ederim.

agree  Murat Uzum: e-ticaret'teki purchasing, procurement ve sourcing terimleri Türkçe'de satın alma anlamına gelse de bu kelimeler kullanılan satın alma yöntemine göre değişkenlik arz ediyor, bu yüzden Satın Alma Grup Yönetimi'nin doğru terim olduğunu düşünüyorum.
1 day15 hrs
  -> teşekkür ederim.

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sourcing group management
kaynak temin grup yonetimi


Explanation:
degisik olsun diye .)

deltaturkey
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish