KudoZ home » German to Turkish » Computers (general)

keine Angabe

Turkish translation: Veri yok


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:keine Angabe
Turkish translation:Veri yok
Entered by: Tekin Arcayurek

22:01 Sep 19, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Computers (general) / menü
German term or phrase: keine Angabe
kafam durmuş durumda...
programın menüsünde yeralan bir opsiyon
teşekkürler
Sebla Ronayne
United States
Veri yok
Explanation:
Bigisayar programı çevirisi söz konusu olduğuna göre veri kelimesini kullanmanız yerinde olacaktır.
Selected response from:

Tekin Arcayurek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Veri yokTekin Arcayurek
3boşSemra Maden-Balamir


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Veri yok


Explanation:
Bigisayar programı çevirisi söz konusu olduğuna göre veri kelimesini kullanmanız yerinde olacaktır.

Tekin Arcayurek
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kcda: bencede mantıklı (konu bilgisayar anlaşılan)
18 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
boş


Explanation:
Sebla, verdigin bilgi yetersiz.
Önerim uyar mi, bilemiyorum.

Kolay gelsin!

Semra Maden-Balamir
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman