ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Economics

intreprindere individuala

English translation: sole proprietorship / partnership

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:intreprindere individuala
English translation:sole proprietorship / partnership
Entered by: simonehora

20:30 Feb 4, 2011
Romanian to English translations [PRO]
Economics / registru auto roman
Romanian term or phrase: intreprindere individuala
traducere autorizatie tehnica eliberata de RAR, prin care cineva care are intreprindere individuala este autorizat sa presteze servicii de reparatii suto
simonehora
sole proprietorship / partnership
Explanation:
http://www.startups.ro/tutoriale/cum-infiintezi-o-intreprind...
http://www.cra-arc.gc.ca/tx/bsnss/tpcs/slprtnr/menu-eng.html
Birourile de avocati functioneaza ca " partnership" , asa zisul one man business merge cu numele de sole poprietorship daca e sa ne luam dupa guvernul canadian

Alte referinte:
http://www.investorwords.com/4626/sole_proprietorship.html
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7Sole Trader / One-man business
LaraBarnett
5 +3sole proprietorship / partnershipAnca Nitu


Discussion entries: 4





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
sole proprietorship / partnership


Explanation:
http://www.startups.ro/tutoriale/cum-infiintezi-o-intreprind...
http://www.cra-arc.gc.ca/tx/bsnss/tpcs/slprtnr/menu-eng.html
Birourile de avocati functioneaza ca " partnership" , asa zisul one man business merge cu numele de sole poprietorship daca e sa ne luam dupa guvernul canadian

Alte referinte:
http://www.investorwords.com/4626/sole_proprietorship.html


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra& Kenneth
5 hrs
  -> multumesc

agree  George Colibaba
6 hrs
  -> multumesc

agree  Isabella G
7 hrs
  -> multumesc

neutral  LaraBarnett: Întrebarea nu este despre Birourile de avocati. Un "partnership" este Este un grup de individuale diferiteva (http://fr.wikipedia.org/wiki/Partenariat). Cuvântul "individuala" implica o Singura persoană.
9 hrs
  -> in cursul de corporate law intreprinderea individuala asa se cheama: sau partneship sau sole proprietorship depinde de componenta, cititi cu atentie referintele

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
Sole Trader / One-man business


Explanation:
"A sole proprietorship, also known as a SOLE TRADER or simply a proprietorship, is a type of business entity that is owned and run by one individual and in which there is no legal distinction between the owner and the business."
http://en.wikipedia.org/wiki/Sole_proprietorship

"One-man business" is este ok, dar foarte colocvial.

((O altă opţiune pentru această traducere este "Freelance", care este mai colocvial şi neoficiale. Acest termen este foarte mult folosit în conversaţie dar este foarte mult familiar.))

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2011-02-05 12:13:32 GMT)
--------------------------------------------------

În Marea Britanie termenul "sole trader" este mult mai mult folosite decat termenul "sole proprietor".

LaraBarnett
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roxana Nechita
4 mins
  -> mulţumesc.

agree  lee roth: în US este mai frecvent sole proprietorship
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  MCristy
10 hrs
  -> mulţumesc

agree  George Colibaba
12 hrs
  -> mulţumesc

agree  Cristiana Coblis
12 hrs
  -> mulţumesc

agree  Isabella G
13 hrs
  -> mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
1 day14 hrs