KudoZ home » Romanian to German » Other

diploma de bacalaureat

German translation: Abiturdiplom / Bakkalaureatsdiplom / allgemeine Hochschulreife (lic. teoretic) / fachgebundene Hochschulreife (liceu industrial)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:diploma de bacalaureat
German translation:Abiturdiplom / Bakkalaureatsdiplom / allgemeine Hochschulreife (lic. teoretic) / fachgebundene Hochschulreife (liceu industrial)
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

17:00 Jan 14, 2003
Romanian to German translations [PRO]
Romanian term or phrase: diploma de bacalaureat
titularul diplomei de bacalaureat
Paraschiva Bloju
Romania
Abiturzeugnis/~diplom
Explanation:
Inhaber des Abiturzeugnisses/~diploms


--------------------------------------------------
Note added at 2992 days (2011-03-25 17:22:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Update martie 2011:

În urma unor discuţii cu funcţionari din ministerele germane de resort, am fost sfătuit să respect traducerea din anabin "Bakkalaureatsdiplom" pentru diplomele româneşti.
Dacă diploma a fost eliberată de către un liceu cu filieră teoretică, diploma va fi echivalată cu "Allgemeine Hochschulreife" în Germania. Dacă diploma a fost eliberată de un liceu industrial, ea va fi echivalată cu "Fachgebundene Hochschulreife".
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Multumesc! Ai fost foarte prompt.Chiar aveam nevoie urgent de o confirmare.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Abiturzeugnis/~diplom
Susanna & Christian Popescu GbR
3 +1Abitur
Daniela Falessi


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Abitur


Explanation:
that should corespond to this kind of certificate

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 17:03:10 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry, I meant \"correspond\"...

Daniela Falessi
Native speaker of: Native in ItalianItalian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elisabeth Ghysels
6 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Abiturzeugnis/~diplom


Explanation:
Inhaber des Abiturzeugnisses/~diploms


--------------------------------------------------
Note added at 2992 days (2011-03-25 17:22:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Update martie 2011:

În urma unor discuţii cu funcţionari din ministerele germane de resort, am fost sfătuit să respect traducerea din anabin "Bakkalaureatsdiplom" pentru diplomele româneşti.
Dacă diploma a fost eliberată de către un liceu cu filieră teoretică, diploma va fi echivalată cu "Allgemeine Hochschulreife" în Germania. Dacă diploma a fost eliberată de un liceu industrial, ea va fi echivalată cu "Fachgebundene Hochschulreife".

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1136
Grading comment
Multumesc! Ai fost foarte prompt.Chiar aveam nevoie urgent de o confirmare.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral: exact, sau Reifezeugnis
7 mins
  -> multumesc, Cristina. Reifezeugnis (corect) si *allgemeine Hochschulreife*

agree  Anca Nitu
11 mins
  -> multumesc, Anca

agree  asco: Abiturdiplom
26 mins
  -> multumesc. Asa e in RO, in Germania exista si alte variante.

agree  Elvira Stoianov
17 hrs
  -> multumesc , Elvira

agree  Laura Creteanu: Buna seara!Am o intrebare...pentru diploma eliberata de un liceu sportiv?cum va fi echivalata?am nvoie urgent.Va multumesc!!
3664 days