widgets

Albanian translation: miniaplikime

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:widgets
Albanian translation:miniaplikime
Entered by: Αlban SHPΑTΑ

13:11 Oct 18, 2008
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Mobile phones
English term or phrase: widgets
Like in iPhone widgets. Ndonjë ide si mund të përshtatet në shqip?
Faleminderit parprakisht!
Αlban SHPΑTΑ
United States
elemente/mekanizma/komponentë/miniaplikime
Explanation:
Thjesht disa sugjerime në bazë të kuptimit dhe versioneve në gjuhë të tjera (sipas Wikipedias) :)
Selected response from:

Gentiana Kasemi
Albania
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5shtojcë, zgjatim
Blendi Kraja
4elemente grafike/përberës grafikë/elemente/përbërës të ndërfaqes grafike
Albana Dhimitri
4pajisje
TrueBaller
2elemente/mekanizma/komponentë/miniaplikime
Gentiana Kasemi


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
shtojcë, zgjatim


Explanation:
Widgets jane gjana qe i shtohen nji programi, kryesisht firefox-it ose ie-se, per qellime e funksione te tjera. Nderkohe qe mund te gjehen edhe terma te tjere pervec shtojces e zgjatimit, mendoj se keto e japin pak a shum kuptimin.
Megjithate, duhet pase parasysh fusha IT dhe kerkesat perkatese. Shtojce, ose zgjatim, mund te perdoret edhe per 'extension', varet tek marrveshja se cili kuptim i jepet cilit term.

Blendi Kraja
Works in field
Native speaker of: Albanian

37 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
elemente/mekanizma/komponentë/miniaplikime


Explanation:
Thjesht disa sugjerime në bazë të kuptimit dhe versioneve në gjuhë të tjera (sipas Wikipedias) :)

Gentiana Kasemi
Albania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elemente grafike/përberës grafikë/elemente/përbërës të ndërfaqes grafike


Explanation:
http://www.tech-faq.com/widgets.shtml

The term "widget" can refer to any icon or graphical interface element that is manipulated by the computer or internet user to perform a desired function online or on their computer.



Albana Dhimitri
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pajisje


Explanation:
computer widgets; phone widgets; etc. - synonimous to the word "gadgets"

Pune te mbare me perkthimin!



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-10-18 15:34:18 GMT)
--------------------------------------------------

synonymous*

TrueBaller
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search